Tko je administrator računa?
Administrator računa je osoba koja upravlja vašim LiveAgent računom. To je ključna osoba za podršku tijeka rada, tako da je odabir pravog admina ključan.
Ove vještine bi vaš admin trebao imati:
- Obraćanje pozornosti na detalje
- Software proficiency skills
- Vještine vođenja projekata
- Vještine rješavanja problema (analiza, istraživanje, donošenje odluka)
- Strategijske vještine
- Organizacijske vještine
- Međuljudske vještine (odgovorsnost, fleksibilnost, pouzdanost)
Kako postaviti administratora u LiveAgent-u?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Kreirajte ulogu admina klikom na narančasti gumb sa simbolom plusa ILI
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
Kako ukloniti administratora računa iz LiveAgent-a?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Jednostavno uklonite admina klikom na ikonu smeća.
Kako promijeniti ulogu administratora računa u LiveAgent.u?
- Prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Idite na Konfiguracije
- Kliknite na Agenti
- Uredite trenutnu ulogu agenta klikom na olovku s desne strane
- Na kraju, promijenite ulogu u Agent
Koje su dužnosti administratora?
Administratori imaju više privilegija nego agenti. Oni mogu konfigurirati sustav, gledati izvješća i upravljati ostalim korisnicima. Ovo su neke od značajki kojima imaju pristup:
- Pristup svim tiketima
- Dodavanje i upravljanje ostalim agentima podrške
- Pristup promjeni uloga agenata podrške
- Dodjela odjela
- Resetiranje lozinki
- Pregled detaljnih izvještaja
- Postavljanje jezika sustava
- Postavljanje filtera i polja za tikete
- Instalacija pluginova
- Postavljanje zaštite kroz blokiranje IP adresa i povijest zabrana
- Kreiranje automatizacije putem oznaka
- Kreiranje pravila (SLA, Vremenska pravila, Pravila)
- Generiranje standardnih poruka i predefiniranih odgovora za pojedine odjele
Koja je razlika između administratora i agenta?
Razlika je u pristupu konfiguracijama i izvješćima, te upravljanju korisnicima. Administrator računa je onaj koji postavlja konfiguracije na temelju potreba kompanije. Agent ima pristup upitima korisnika samo kroz telefonske pozive,chat, i ostale kanale.
Još jedna od razlika je ta što administrator računa može pristupiti i pregledati izvješća agenata. To im omogućuje da prepoznaju prostor za napredak za svakog agenta kao i za cijelu kompaniju.
Zašto je postavljanje vlastite konfiguracije u LiveAgent-u važno?
Postavljanje svog sustava korisničkog softvera je ključno. On dugoročno čini rad agenata efikasnijim, pravovremenim i personaliziranim. Kao rezultat toga, klijenti imaju bolje iskustvokorisničke službe.
Nadalje, postavljanje jasne hijerarhije između vaših agenata i administratora će spriječiti neželjene promjene unutar vaše upravljačke ploče. Administratori računa su obično odgovorni za postavljanje tijeka rada korisničke službe pravila, SLA i ostalih ključnih postavki. Oni izravno upravljanju predstavnicima korisničke podrške i nadgledaju njihovu izvedbu putem analitičke upravljačke ploče.
Postavljanje nekoliko administratora će biti korisno za vaše sveukupno korisničko zadovoljstvo.
Prednosti dobrog iskustva korisničke podrške:
- smanjeni troškovi usluge i marketinga
- zadržavanje klijenata (vjernost)
- više akvizicija klijenata
Nakon što ste saznali sve o ulozi i odgovornostima administrator računa, možda vas zanima tko je točno administrator računa i koje vještine bi vaš admin trebao imati. Ovaj članak pruža dublji uvid u specifične sposobnosti potrebne za učinkovito upravljanje korisničkom podrškom. Također, ako razmišljate o postavljanju administratora u LiveAgent-u, saznajte kako to učiniti korak po korak kako biste osigurali glatko funkcioniranje vašeg sustava. Ponekad može biti potrebno ukloniti administratora računa, a ovdje možete naučiti kako to sigurno izvesti bez gubitka važnih podataka. Ako trebate promijeniti ulogu administratora, ovaj vodič će vam pomoći da to učinite jednostavno i brzo. Razumijevanje razlika između administratora i agenta ključno je za učinkovitu raspodjelu zadataka i odgovornosti u vašem timu. Na kraju, otkrijte zašto je postavljanje vlastite konfiguracije u LiveAgent-u važno za poboljšanje korisničkog iskustva i kako to može pozitivno utjecati na vaše poslovanje.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Softver za upravljanje uslugama
Softver za upravljanje uslugama program je koji tvrtke koriste za upravljanje pružanjem usluga svojim korisnicima. Softver za upravljanje uslugama izvrstan je način optimizacije tehnologije tvrtke.
Savjetnik za korisničku podršku
Savjetnici za korisničku podršku slični su konzultantima za upravljanje i daju prijedloge za poboljšanje učinkovitosti korisničke službe.