Što je agentov predložak za odgovor?
Agentov predložak za odgovor je poseban alat za brzi odgovor na tiket. To je odličan način za olakšanje posla timu korisničke podrške i uštedu njihovog vremena. Agenti mogu jednostavno urediti sadržaj svog predloška za odgovor. Predložak sadrži pozdrav na početku i potpis agenta na kraju odgovora. Agenti mogu prilagođavati predložak u skladu s različitim situacijama. U LiveAgent-u nije teško napraviti vlastite predloške.
FAQ
Što je agentov predložak za odgovor?
Agentov predložak za odgovor je alat koji vam omogućava brz odgovor na tiket koji je u tijeku. Predložak može biti prilagođen određenom slučaju i situaciji. Na početku predloška je pozdrav upućen klijentu, a na kraju je potpis agenta. S ovom opcijom, agent može organizirati i uređivati sadržaj agentovog predloška za odgovor. Ova funkcija olakšava posao i štedi vrijeme timu korisničke službe.
Koliko agentovih predložaka za odgovor nudi LiveAgent?
Broj predložaka ovisi od toga koliko ih prilagodite svojim potrebama. Možete prilagoditi koliko god predložaka želite.
Kako pronaći agentov predložak za odgovor?
Agentov predložak za odgovor možete pronaći u agentovom panelu u odjeljku ‘Konfiguracija’. Onda odaberite ‘Email’, zatim ‘Agentovi predlošci za email’.
Ako ste zainteresirani za učenje više o korisničkoj podršci, predlažemo da provjerite besplatne predloške korisničke podrške. Ovi predlošci mogu vam pomoći u izgradnji učinkovitih komunikacijskih strategija s vašim klijentima.
Predlošci e-pošte za odgovor korisnika
Poboljšajte korisničko iskustvo uz 10 besplatnih predložaka e-pošte za odgovor na povratne informacije. Povećajte zadovoljstvo klijenata!
Email predlošci za odgovor na zahtjev za povrat novca
Kako pristojno i brzo odgovoriti na zahtjeve kupaca za povrat novca? Isprobajte naše gotove predloške e-pošte i postignite izvrsno iskustvo kupaca.
Povratne informacije & Prijedlozi
Omogućite vašim korisnicima da izglasaju najvažnije značajke za njih. Raspravljajte o svim idejama s njima u forumu za Povratne Informacije. Čitajte više o tome u članku.
Predlošci e-pošte za odgovor na zahtjev za značajke
Profesionalno i ljubazno odgovarajte na e-poruke sa zahtjevima za značajke bez obzira na (dobre ili loše) vijesti koje dostavljate svojim klijentima.