Što su alati za korisničku podršku?
Postoji mnogo rješenja za korisničku podršku koja mogu biti učinkovita za vašu tvrtku. Menadžeri moraju imati pregled performansi predstavnika kupaca i moraju analizirati podatke. Potrebno je razumjeti potrebe kupaca, interese i zabilježiti ih. Kontaktirajte svoje klijente putem društvenih medija, odgovarajte na komentare i razgovarajte s njima. Posljednje, ali ne i najmanje važno, imaju odgovarajuće alate za korisničku podršku.
Forumi, zajednice na mreži, chat uživo, mobilne aplikacije, društvene mreže i još mnogo toga. Alati za korisničku podršku mogu biti izvrstan način za osnaživanje kupaca.
Frequently Asked Questions
Kako definirati alate za korisničku podršku?
Alati za korisničku podršku su alati koji se koriste u korisničkoj službi. Zahvaljujući njima, kupac može komunicirati s predstavništvom tvrtke, prijaviti problem, prigovor ili upit. Također može uspostaviti kontakt s drugim klijentima ako postoji takva potreba, a tvrtka jamči takvu mogućnost.
Koji su najpopularniji alati za korisničku podršku?
Kako bi se zajamčila najviša razina korisničke usluge, potrebno mu je omogućiti odgovarajuće oblike komunikacije. Najpopularniji alati za korisničku podršku trenutno su internetske zajednice i forumi za raspravu na kojima se kupac može obratiti drugim korisnicima, ali i stručnjacima i predstavnicima tvrtki. Drugi važan alat je chat uživo, koji vam omogućuje razgovor u stvarnom vremenu i dobivanje odgovora odmah, u tom trenutku. Drugi alat su društveni mediji koji se koriste i za provođenje marketinških i prodajnih kampanja, za komunikaciju s klijentom, ali i za izgradnju stalnog oglašavanja. Intuitivne mobilne aplikacije također su važan alat koji olakšava korisničku uslugu i iskustvo korisnika s tvrtkom.
Koje alate za korisničku podršku pruža LiveAgent?
LiveAgent nudi cijeli paket alata potrebnih za korisničku podršku. Povezuje se s društvenim medijima, opsjednut je chatom uživo, video chatom, telefonskim pozivima, e-poštom, komunikacijom uz pomoć slacka ili mogućnošću stvaranja foruma. U LiveAgentu ćete pronaći sve potrebne alate u našoj svakodnevnoj korisničkoj službi koja radi 24 sata dnevno.
Ako ste zainteresirani za unaprjeđenje svoje korisničke podrške, svakako posjetite naš članak o chat podršci. Ovdje ćete saznati što je chat podrška i kako može poboljšati iskustvo korisnika.
Za agencije koje žele pružiti vrhunsku uslugu, preporučujemo da pročitate više o live chat softveru za agencije. Saznajte zašto je live chat korisniji od telefona ili e-maila i kako ga učinkovito koristiti.
Ako razmišljate o integriranju live chata na vašu web stranicu, naš članak o live chatu za e-commerce i usluge nudi korisne savjete. Otkrijte koliko je live chat važan za e-trgovine i kako ga najbolje iskoristiti.
Za one koji traže dodatne opcije za komunikaciju, istražite naš vodič o call centru za korisničku podršku. Naučite kako odabrati pravi pozivni centar i koje su ključne kvalitete dobrog predstavnika službe za korisnike.
Konačno, ako želite poboljšati suradnju unutar vašeg tima, naš članak o alatima za suradnju pruža vrijedne informacije. Saznajte kako ovi alati mogu unaprijediti učinkovitost i produktivnost vašeg tima.