Što su analitike centra za pomoć?
Pogledajte korisne statistike o svom centru za pomoć s funkcijom analitike. Možete pratiti aktivnost u bazi znanja i zajednici i pregledavati pojmove za pretraživanje tijekom zadnjih 30 dana. Također, pruža Vam se broj novih članaka i pitanja, pregleda, glasova, pretplata i komentara.
Frequently Asked Questions
Što je analitika centra za pomoć?
Analitika centra za pomoć su korisni podaci za analizu i izvješća o radu Vašeg centra za pomoć. Omogućuju Vam praćenje aktivnosti korisnika i agenata. Zahvaljujući njima možete biti u toku s onim što djeluje, a što ne u korisničkoj službi Vaše tvrtke.
Kako funkcionira analitika centra za pomoć?
Prikuplja detaljne podatke o radu korisničke službe. Možete saznati koliko su agenti učinkoviti, koliko zahtjeva obrađuju u satu ili danu. Također možete usporediti trenutne podatke s povijesnim podacima, što može pomoći u procjeni radi li usluga dobro, bolje ili možda iz nekog razloga lošije. Omogućuje Vam i izradu izvješća koja sažimaju određeno razdoblje timskih aktivnosti.
Možete li pronaći analitiku centra za pomoć u LiveAgent-u?
LiveAgent pruža analitiku centra za pomoć. Zahvaljujući tome, možete pratiti aktivnost u bazi znanja, analizirati zajednice, pregledavati pretraživane pojmove u posljednjih 30 dana. Osim toga, imate pristup broju novih članaka, pitanja, glasova, pretplata i komentara.
Nakon što ste saznali više o analitici centra za pomoć, mogli biste istražiti alate za korisničku podršku. Ovi alati mogu značajno poboljšati vaše korisničko iskustvo i efikasnost tima.
Za agencije koje žele unaprijediti svoju komunikaciju s klijentima, live chat softver za agencije je idealno rješenje. Live chat omogućava brzu i jednostavnu interakciju s korisnicima, što može dovesti do veće zadovoljstva klijenata.
Ako vas zanima kako poboljšati chat podršku, pročitajte više o chat podršci. Chat podrška može biti ključna za pružanje brze pomoći korisnicima i rješavanje njihovih problema u realnom vremenu.
Za dublji uvid u performanse vaše korisničke službe, istražite izvještaje korisničke službe. Ovi izvještaji omogućavaju vam da pratite učinkovitost vašeg tima i identificirate područja koja zahtijevaju poboljšanja.