Što je anketa o korisničkoj službi?
Ankete i upitnici koje popunjavaju kupci nazivaju se ankete o korisničkoj službi. One pomažu pratiti i nadgledati zadovoljstvo kupaca.
Svrha anketa o korisničkoj službi je doznati iskustva korisnika i načine na koje se tvrtka može poboljšati kako bi svojim kupcima pružila kvalitetniju uslugu.
Ako je kupac imao loše iskustvo s korisničkom službom neke tvrtke, on/ona najvjerojatnije neće preporučiti tu tvrtku ili njezin proizvod nikome drugome. Zapravo, kad ljudi iz njegovog/njezinog društvenog kruga čuju za to iskustvo, najvjerojatnije se ni oni neće odlučiti za proizvode te tvrtke.
Frequently Asked Questions
Što je anketa o korisničkoj službi?
Anketa o korisničkoj službi je upitnik koji je osmišljen kako bi pomogao tvrtkama razumjeti što kupci misle o njihovom brandu, uslugama, proizvodima i korisničkoj službi. Zahvaljujući tome, organizacije imaju priliku poboljšati svoje proizvode i optimizirati iskustvo, a kupcima također pružiti ono što žele.
Koje su vrste ankete o korisničkoj službi?
Postoje četiri glavne vrste anketa. Prva je Ocjena zadovoljstva korisnika (CSAT). Sadrži jednostavna pitanja, obično s odgovorima "da" ili "ne". Drugi primjer ove vrste ankete je Net Promoter Score (mjerenje lojalnosti kupaca), koja traži od kupaca da ocijene vjerojatnost da će preporučiti uslugu ili proizvod prijatelju na skali od 0 do 10. Zatim se uspoređuje postotak kritika od ispitanika. Još jedna anketa je Ocjena napora kupaca (CES). Pokazuje nam koliko je napora potrebno kupcima da koriste proizvod ili koliko je truda potrebno za rješavanje problema sa službom za korisnike. Posljednja anketa je jedna vrsta prekretnice koja se šalje kupcima u ključnim trenucima njihovog korisničkog putovanja. Vrijeme slanja možete temeljiti na vremenu ili iskustvu.
Kako distribuirati anketu o korisničkoj službi?
Anketu o korisničkoj službi možete distribuirati na različite načine. Možete je poslati e-poštom, u redovnom e-letku, putem chat messengera ili društvenih mreža. Morate odabrati rutu za koju mislite da će biti najoptimalnija, te hoćete li izabrati samo jednu, nekoliko ili možda sve. To zahtijeva posebnu analizu.
Ako ste završili s čitanjem o anketama korisničke službe, možda biste željeli saznati više o tome što čini najbolju korisničku službu. Otkrijte top 10 najboljih praksi za korisničku službu i kako ih implementirati.
Također, pogledajte kako ankete o zadovoljstvu kupaca mogu pomoći vašem poslovanju. Naučite kako strukturirati anketu i poboljšati ocjene zadovoljstva korisnika.
Zanima li vas kako se softver za upravljanje uslugama može koristiti? Pogledajte članak o softveru za upravljanje uslugama i otkrijte sve njegove prednosti.
Korisnička služba u odnosu na korisničku podršku
Otkrijte ključne razlike između korisničke službe i korisničke podrške! Naučite kako pružiti vrhunsko korisničko iskustvo razumijevanjem njihovih jedinstvenih uloga. Posjetite naš vodič za detalje koji će vam pomoći da optimizirate zadovoljstvo kupaca i efikasnost vaših timova.
Otkrijte savjete i najbolje prakse za vrhunsku korisničku službu uz pomoć društvenih medija i softvera poput LiveAgent-a. Inspirirajte se najboljim brendovima poput Google-a, Chick-fil-A, IKEA-e i Amazon-a te naučite njihove tajne uspjeha u korisničkoj podršci. Počnite poboljšavati svoju korisničku službu s besplatnim probnim periodom.