Što je anketa o zadovoljstvu korisnika?
Survey is an examination of opinions, behavior made by asking people questions.
Ankete popunjavaju korisnici nakon iskustva s pomoćnim osobljem. Poznato i kao ankete o zadovoljstvu kupaca. Ove ankete ispituju kupce o tome kako su ih predstavnici kupaca tretirali. Mogu biti u obliku ankete za chat, ankete putem e-pošte i mnogih drugih.
Ne ispunjavaju svi kupci anketu, jer neki to smatraju gubitkom vremena i ne isplati se, pa je preskaču ispunjavati. Ipak, to su vrijedne informacije za tvrtku koje se mogu analizirati pomoću softvera za ispitivanje zadovoljstva kupaca.
Svi agenti daju sve od sebe kako bi klijent imao dobro iskustvo. Ponekad je kupac toliko frustriran proizvodom da može krivo ispuniti anketni obrazac. To je zbog pogrešnog tumačenja kupca.
Što treba sadržavati anketa o zadovoljstvu korisnika?
Prije nego krenete s izradom ankete, važno je utvrditi:
- Alat koji ćete koristiti
- Koga pokušavate ciljati anketom (može biti određeni segment vaših kupaca)
- Ciljevi koje će vaša tvrtka koristiti za procjenu uspjeha ankete
Kako odrediti ciljeve za ispitivanje zadovoljstva korisnika?
Odabir PAMETNIHciljeva prije izrade ankete o zadovoljstvu ključan je.
Kada razmišljate o mogućim ciljevima, provjerite jesu li:
- S – specifično
- M – mjerljiv
- A – ostvariv
- R – relevantan
- T – vremensko ograničenje
Nakon toga možete početi kreirati pitanja prikladna za vaš brend.
Vrste pitanja:
- Otvoren
- Zatvoreno
- Više izbora
- Ocjenjivački tip pitanja
- Pitanja o ljestvici
Važno je pažljivo procijeniti koji su prikladni za vaše ciljeve. Kako biste imali korisnu anketu, morate olakšati iskustvo ispitanika. Stoga koristite višestruki izbor ili zatvorena pitanja kako biste dobili točne odgovore. Ako niste sigurni dajte opciju za otvoreni odgovor. Ali nemojte pretjerivati osim ako ne želite izgubiti ispitanike.
Na kraju, izradite svoju anketu o zadovoljstvu korisnika s ovom jednostavnom strukturom:
1. Prvi dio trebao bi biti o korištenju vašeg proizvoda ili usluge od strane ispitanika/kupaca.
2. Sljedeći dio bi trebao biti sve o kupcu. Odredite važne demografske podatke kupca kao što su dob, lokacija. To vam također pomaže da odredite svoju ciljanu publiku.
3. Koristite pitanja tipa ocjenjivanja ili pitanja na ljestvici.
4. Omogućite ispitaniku da izrazi svoje mišljenje otvorenim pitanjima.
5. Pred kraj sažmite anketu i obavijestite ispitanike što će se dogoditi s njihovim odgovorima.
Kako softver za korisničku službu može pomoći vašim ocjenama zadovoljstva korisničkom službom?
LiveAgent je softver za korisničku podršku koji je stvoren kako bi vaši predstavnici za klijente radili učinkovito i učinkovito. Također nudi integraciju pod nazivom Nicereply. Putem ove integracije možete učinkovito prikupljati povratne informacije kupaca.
Pročitajte više o LiveAgent povratnim informacijama integracijama ovdje.
Prednosti korištenja LiveAgenta – za povećanje zadovoljstva korisnika:
- Poboljšano vrijeme odziva
- Razgovor uživo – odmah riješite probleme svojih kupaca
- Povećana produktivnost u vašim odjelima
- CRM sustav
- E-pošta, društveni mediji, pozivi i upiti u chatu s jednog sučelja
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Pogledajte video o anketi o zadovoljstvu kupaca
Ankete o zadovoljstvu kupaca i softver LiveAgent Help Desk moćni su alati koje tvrtke mogu koristiti za mjerenje zadovoljstva kupaca. Ankete o zadovoljstvu kupaca omogućuju tvrtkama dobivanje vrijednih povratnih informacija koje im mogu pomoći da poboljšaju svoje proizvode i usluge. LiveAgent je softver za pomoć koji tvrtkama pruža proaktivnu korisničku podršku i rješavanje problema. Automatizirani sustav izdavanja ulaznica LiveAgenta osigurava da korisnici dobiju pravovremene odgovore na svoje upite. Kombinacija anketa o zadovoljstvu kupaca i softvera LiveAgent Help Desk stvara sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje tvrtkama omogućuje pružanje iznimne korisničke podrške i povećanje lojalnosti kupaca.
Frequently Asked Questions
What is a Customer satisfaction survey?
Customer Satisfaction Surveys are surveys completed by customers after their experiences with support staff. The questions in such a survey usually concern how customers were served by agents. Such a survey allows you to gain valuable feedback on customer service.
What are the elements of Customer satisfaction surveys?
In customer satisfaction surveys, questions should be asked that will reveal a broad picture of customer service. Typically, these are questions like: What is your overall satisfaction level? What is the likelihood of buying a product from a particular company again? What is the probability that you will recommend the services to your friends?
How to conduct a Customer satisfaction survey?
In order to conduct a customer satisfaction survey, you need to define the questions you want to ask him so that the answers are as effective as possible for you. It is also extremely important to choose the channel through which the survey will be conducted. This could be calling customers, emailing customers, sending a card with an answer card and envelope, or an online survey.
Ako želite saznati više o tome kako učinkovito provoditi anketiranje korisnika, pročitajte naš članak koji nudi savjete i primjere za poboljšanje vašeg pristupa. Otkrijte kako postaviti prava pitanja i što učiniti s odgovorima koje dobijete. Također, saznajte što je ocjena zadovoljstva kupaca i kako je možete koristiti za poboljšanje vašeg poslovanja. Ovaj članak objašnjava njezin značaj i kako može pomoći u poboljšanju korisničkog iskustva.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Saznajte kako ocjena korisničkog zadovoljstva može poboljšati vašu uslugu! LiveAgent nudi jednostavan upitnik za ocjenu učinkovitosti agenata kroz povratne informacije kupaca. Pridružite se i isprobajte besplatno kako biste unaprijedili iskustvo korisnika i postigli veće zadovoljstvo klijenata.
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Otkrijte kako poboljšati zadovoljstvo kupaca uz LiveAgent - vodeći softver za korisničku uslugu. Saznajte kako mjerenje zadovoljstva i višekanalna podrška mogu povećati lojalnost kupaca i profitabilnost. Isprobajte besplatno na 14 ili 30 dana i unaprijedite svoju korisničku podršku već danas!
Trebate poboljšati svoju korisničku službu?
Poboljšajte svoju korisničku službu uz napredne značajke korisničke podrške koje vam pomažu personalizirati komunikaciju i pružati brze odgovore vašim klijentima.