Što je aplikacija za pozivni centar?
Customer service application brings every form of communication, such as emails and chat messages into the command center. This application helps the customer support team to stay organized and managed. It enables users to sort tickets or to assign ticket to a certain agent. There are various features that customer service applications offer – forum, knowledge base, live chat, or mobile support. You can place a help button into your mobile app and customers can also receive a resolution through mobile support.
Aplikacija za pozivni centar je vrsta aplikacije korisničke službe koja omogućava klijentima pristup podršci putem telefonskog poziva od strane pozivnog centra. Podiže efikasnost tima korisničke službe, kao i zadovoljstvo korisnika.
Ako ste zainteresirani za poboljšanje korisničke podrške u vašoj agenciji, svakako razmislite o implementaciji live chat softvera. Live chat može ponuditi bržu i efikasniju komunikaciju nego telefon ili e-mail, što može značajno poboljšati zadovoljstvo vaših klijenata.
Za one koji razmatraju različite opcije pozivnih centara, saznajte više o besplatnom softveru pozivnog centra. Ovaj softver može smanjiti troškove vašeg poslovanja i poboljšati produktivnost vašeg tima.
Ako vas zanima razlika između dolaznih i odlaznih pozivnih centara, pročitajte naš članak o dolaznim vs. odlaznim pozivnim centrima. Ovaj vodič može vam pomoći da odlučite koja vrsta pozivnog centra najbolje odgovara vašim potrebama.
Za tvrtke koje traže fleksibilnost i uštede, istražite prednosti hostiranih pozivnih centara. Ovaj pristup omogućava brže vrijeme rješavanja upita i poboljšano zadovoljstvo kupaca.
Konačno, ako trebate inspiraciju za komunikaciju s klijentima, isprobajte naše predloške za email pozivnicu na razgovor. Korištenjem ovih predložaka možete osigurati profesionalan i učinkovit pristup u kontaktiranju klijenata.
Pozivni centar za dolazne pozive
Otkrijte kako pozivni centar za dolazne pozive uz LiveAgent može unaprijediti vašu korisničku podršku. Uz značajke poput IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, osigurajte personaliziranu podršku i povećajte zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno i unaprjedite učinkovitost vašeg tima!
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.