Što je arhiviranje?
To je odličan alat koji pomaže u čišćenju memorije i optimiziranju softvera korisničke podrške. Arhiviranje je prenošenje podataka i informacija u repozitorije koje se rijetko koriste. Moguće je arhivirati riješene ili zatvorene tikete i emailove nakon određenog vremena. Arhiviranje se odvija automatski. Također pomaže u odvajanju aktivnih i arhiviranih zahtjeva. U LiveAgent-u također možete i arhivirati svu komunikaciju s društvenih medija, kao na primjer Facebook i Twitter komunikaciju, u tiketima.
FAQ
Što znači arhiviranje?
Arhiviranje je čin premještanja podataka na drugu lokaciju za dugoročno spremanje. U LiveAgent-u je moguće arhivirati riješene ili zatvorene tikete i emailove nakon određenog vremena.
Što se može arhivirati?
U LiveAgent-u možete arhivirati riješene ili zatvorene tikete i emailove nakon određenog vremena. Dodatno možete i arhivirati svu komunikaciju na društvenim medijima (npr. na Facebooku i Twitteru) putem izvještaja.
Nudi li LiveAgent značajku za arhiviranje?
LiveAgent ima opciju za arhiviranje. Zahvaljujući tome, memorija se redovno čisti i softver za tehničku podršku je optimiziran. Arhiviranje unutar LiveAgent-a je automatizirano. Također imate opciju odvajanja aktivnih i arhiviranih zahtjeva.
Ako želite saznati više o korisničkoj podršci, pogledajte rječnik korisničke podrške. Ovaj rječnik će vam pomoći da bolje razumijete pojmove i tehnike koje možete koristiti za poboljšanje vaše usluge. Također, saznajte više o važnosti i procesu deeskalacije u korisničkoj službi. Naučit ćete kako smiriti situaciju i povećati zadovoljstvo korisnika kroz učinkovite tehnike deeskalacije.
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"