Šta su automatizacije?
Automatizirajte obične zadatke ili različite slučajeve unutar LiveAgent-a. Automatizacija (pravila) je savršena značajka koja vam to omogućuje. Koristi se za kreiranje tijeka rada koji pomaže u brzom i zadovoljavajućem rješavanju slučajeva. Definirajte kombinaciju kriterija i uvjeta i specificirajte aktivnost koju ova značajka treba poduzeti. Možete kreirati automatizacije za puno različitih slučajeva. Jednostavno je.
Automatizacija donosi puno prednosti i koristi. Štedi vaše vrijeme. U LiveAgent-u možete kreirati vlastite prilagođene automatizacije.
Saznajte više o pravilima (automatizaciji) unutar LiveAgent-a.

FAQ
Što znači izraz automatizacija?
“Automatizacija je proces kojemu je cilj povećanje efektivnosti i efikasnosti poslovanja. Ako su zadaci zaposlenika ponavljajući i mogu se definirati pomoću kriterija, te definirati točne akcije koje ova funkcija treba poduzeti, ti zadaci se mogu automatizirati. To vam štedi vrijeme koje možete potrošiti na druge stvari koje će vašu korisničku službu učiniti boljom.
Koje automatizacije nudi LiveAgent?
LiveAgent automatizira procese kao što su: premještanje svih tiketa koji sadrže određenu riječ u određeni odjel, označavanje ili uklanjanje spama, dodjela tiketa, slanje poruka, chatbot usluga
Nakon što ste saznali više o automatizaciji, sljedeći korak je istražiti automatizaciju podrške. Otkrijte kako automatizacija može povećati korisničko zadovoljstvo i smanjiti troškove. Također, pogledajte kako integracija može poboljšati vaše poslovanje. Integracija omogućava nesmetanu povezanost različitih sustava za bolje iskustvo korisnika. Ne zaboravite provjeriti anketu o korisničkoj službi. Anketa vam pomaže da razumijete potrebe vaših korisnika i poboljšate pruženu uslugu.
Landing PPC Archive - LiveAgent
LiveAgent – Višekanalna help desk platforma s chatom uživo, ticketingom i integracijama. Poboljšajte korisničku podršku već danas!"