What is a knowledge base?
Baza znanja je dio Vašeg centra za pomoć koji nudi samoposlužni sadržaj. Korisnicima pruža dokumentaciju o Vašim proizvodima.
Baza znanja može biti korisna i za korisnike i za agenta. Korisnici ovdje mogu pronaći rješenja za svoje probleme, bez potrebe da kontaktiraju tim za podršku. Agenti imaju mogućnost rada s manje tiketa i mogu ih vidjeti izravno u bazi znanja.
Saznajte više o bazi znanja u LiveAgentu.
Frequently Asked Questions
Što je baza znanja?
Baza znanja je onlajn samoposlužna knjižnica koja sadrži informacije o proizvodima i uslugama, specifičnim problemima i drugim temama specifičnim za robnu marku. Pomaže klijentima, ali i zaposlenicima, da steknu znanje koje nemaju i koje im je potrebno kako bi riješili problem.
Što podrazumjeva baza znanja?
Što baza znanja sadrži ovisi o njenoj svrsi. Ako je potrebna za privatnu upotrebu tvrtke, onda sadrži informacije o pojedinačnim procesima odjela za ljudske resurse ili pravnog odjela, objašnjava točno kako proizvod djeluje i kako riješiti problem klijenta. Može biti i za vanjsku upotrebu, i u tom će slučaju sadržavati informacije o proizvodima i uslugama koje mogu biti korisne korisnicima.
Kako baza znanja funkcionira u LIveAgent-u?
Baza znanja u LiveAgentu Vam omogućuje kreiranje kategorija na korisničkom portalu na temelju Vaših proizvoda i usluga, kao i vrsta korisnika. Korisnici imaju pristup sadržaju (u obliku članaka, videozapisa, vodiča itd) koji im mogu pomoći u rješavanju problema s kojima se mogu susresti tijekom korištenja proizvoda ili usluga koje nudi Vaša tvrtka. Možete ga prilagoditi prema dostupnim predlošcima ili prema svojim potrebama.
Ako želite saznati više o važnosti softverskih integracija, pročitajte članak o predlošcima zahtjeva za integraciju. Ovaj članak će vam pomoći razumjeti kako integracije mogu poboljšati vaše poslovanje i korisničko iskustvo.
Za korisne savjete o pisanju članaka, pogledajte naš vodič o predlošcima za bazu znanja. Saznat ćete kako kreirati efikasne i lako čitljive članke koji će vašu bazu znanja učiniti korisnijom.
Ako vas zanima kako besplatni softver za bazu znanja može pomoći vašem timu, pročitajte više o njegovim prednostima u članku o besplatnom softveru za bazu znanja. Otkrijte kako možete poboljšati korisničku podršku i smanjiti opterećenje upitima.
Za dublje razumijevanje pretpostavljenog softvera pomoćne službe, istražite naš članak o pretpostavljenom softveru pomoćne službe. Ovaj članak će vam pružiti odgovore na često postavljana pitanja i pomoći vam da bolje razumijete ovu tehnologiju.
Ako želite saznati više o alatima za korisničku podršku, posjetite naš članak o alatima za korisničku podršku. Ovdje ćete pronaći sve što trebate znati o alatima koji mogu poboljšati vaš odnos s korisnicima.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Upravljanje informacijama u odnosu na upravljanje znanjem
Istražite razlike između upravljanja informacijama i znanjem u našem sveobuhvatnom vodiču.