Što je broj pregledanih stranica u jednoj sesiji?
Članak ima mnogo stranica. Ako osoba naiđe na vaš članak, velika je vjerojatnost da neće vidjeti sve stranice. Neke od njih možda imaju sadržaj koji ta osoba traži, stoga bi bilo beskorisno pogledati ostale stranice i one će biti preskočene.
Broj pregledanih stranica u jednoj sesiji je koristan za poboljšanje vaših članaka jer prikazuje što korisnik traži. Sljedeći put prije nego objavite članak, možete provjeriti sadržaj i ako mislite da korisnik ne treba neke informacije, možete ih ukloniti.
Frequently Asked Questions
Što znači broj pregledanih stranica u jednoj sesiji?
Broj pregledanih stranica u jednoj sesiji je indikator koji pokazuje prosječan broj stranica koje su pregledane u jednoj sesiji na vašoj web stranici. Što je više stranica u sesiji, to je veća stopa angažmana korisnika, što omogućuje vašoj stranici da bude češće otkrivena.
Zašto biste trebali nadzirati metriku broja pregledanih stranica u jednoj sesiji?
Ako želite nadzirati podatke na prikazanim stranicama po sesiji, trebali biste pratiti koje podstranice privlače najviše pozornosti i procijeniti koji sadržaj utječe na vašu publiku. Nadalje, utjecaj kampanja, marketinga i uloženih sredstava može utjecati na pregledavanje stranica.
Možete li mjeriti broj pregledanih stranica u jednoj sesiji korištenjem LiveAgent-a?
Pomoću LiveAgent-a možete mjeriti broj pregledanih stranica u jednoj sesiji. Zahvaljujući tome, možete analizirati kada korisnici ostaju dulje, i što im privlači najviše pozornosti.
Nakon što ste saznali više o broju pregledanih stranica u jednoj sesiji, možda biste željeli istražiti što je točno zahtjev za podršku i kako može poboljšati vaše korisničko iskustvo. To vam može pomoći u boljem razumijevanju načina na koji se obrađuju zahtjevi korisnika. Također, saznajte više o agentovom sučelju, koje omogućava agentima da učinkovitije odgovore na upite korisnika. Ova informacija može biti ključna za poboljšanje performansi vašeg tima. Na kraju, provjerite koji su ključni help desk alati potrebni za vođenje uspješnog centra korisničke podrške. Ovi alati mogu značajno unaprijediti vašu uslugu korisnicima.
Discover the power of LiveAgent's Web Helpdesk, a comprehensive ticket management technology that enhances customer service with over 180 features and 40 integrations. Enjoy a 7/30-day free trial and experience seamless management of hardware, software, and user feedback—all from your web browser. Join leading companies in delivering exceptional customer support with LiveAgent's award-winning platform.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!