Što je softver za pozivni centar?
Pozivni centar je mjesto gdje pozive kupaca vodi tvrtka. Koristi se za pružanje korisničke podrške, telemarketing ili za prodaju proizvoda ili usluga. Softver pozivnog centra skup je aplikacija i alata. Postoje dvije kategorije ove vrste softvera: softver za upravljanje odnosima s korisnicima i softver za integraciju računalne telefonije.
Postoje i mnoge vrste softvera pozivnog centra, na primjer-pozivni centar temeljen na pregledniku, oblak ili centar za pozive pozivnog centra. Uz softver zasnovan na oblaku sve su informacije i podaci pohranjeni u oblaku. Uz softver temeljen na pregledniku sve su značajke i funkcije u pregledniku korisnika.
Ako želite saznati više o najboljim rješenjima za pozivni centar, posjetite našu listu najboljih 25 softvera za pozivni centar u 2024.. Ova stranica pruža sveobuhvatan pregled top opcija koje možete koristiti za poboljšanje vašeg poslovanja.
Zanima vas više o aplikacijama za pozivni centar? Pogledajte naš članak o aplikaciji za pozivni centar kako biste razumjeli kako one mogu unaprijediti vaše korisničko iskustvo. Otkrijte koje funkcionalnosti su ključne za efikasno upravljanje pozivima.
Ako vas zanima kako besplatni softver za pozivni centar može pomoći vašem poslovanju, pročitajte više o besplatnom softveru pozivnog centra. Otvorite vrata mogućnostima koje vam besplatni alati mogu pružiti, uključujući povećanu produktivnost i smanjene troškove.
Za dublje razumijevanje pozivnih centara, naš članak o pozivnom centru nudi sve što trebate znati. Ovdje ćete otkriti koje funkcije pozivni centri trebaju imati i kako oni mogu pomoći u smanjenju operativnih troškova.
Pozivni centar za dolazne pozive
Otkrijte kako pozivni centar za dolazne pozive uz LiveAgent može unaprijediti vašu korisničku podršku. Uz značajke poput IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, osigurajte personaliziranu podršku i povećajte zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno i unaprjedite učinkovitost vašeg tima!
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.
Otkrijte kako uslužni softver može unaprijediti vašu korisničku podršku i automatizirati procese, štedeći vrijeme i resurse. Bez obzira na industriju, saznajte kako odabrati pravi alat za vašu tvrtku i poboljšajte odnose s klijentima te povećajte zadovoljstvo zaposlenika. Posjetite nas za besplatno isprobavanje i podignite vašu korisničku službu na novu razinu!