Što je čavrljanje u stvarnom vremenu?
Čavrljanje, isto kao online čavrljanje ili internetsko čavrljanje, način je komunikacije u stvarnom vremenu na internetu. Komunikacija se temelji na tekstualnim porukama. Dvoje ili više ljudi može komunicirati te slati slike, videozapise ili audio datoteke.
Postoji mnogo vrsta čavrljanja, na primjer, u tijeku ili ono koje je planirano za određeno vrijeme. Čavrljanje zahtijeva softver ili apllikaciju za razmjenu poruka. Određene vrste čavrljanja zahtijevaju od korisnika da se registriraju ili prijave kako bi se pridružili grupama za čavrljanje.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija čavrljanja u stvarnom vremenu?
Čavrljanje u stvarnom vremenu je online komunikacijski kanal koji vam omogućava da razgovarate u stvarnom vremenu. Omogućuje prijenos tekstualnih poruka uživo od pošiljatelja primatelju.
Treba li vaša tvrtka čavrljanje u stvarnom vremenu?
Ako želite da se vaša kompanija cijeni na tržištu i bude prepoznata u očima korisnika, tada zbilja trebate čavrljanje u stvarnom vremenu. Ova vrsta čavljanja omogućava brzu komunikaciju između klijenta koji ima problem i mogućnost da dobije brze odgovore i rješenja. Čavrljanje u stvarnom vremenu ima za posljedicu smanjenje broja napuštenih košarica kao i povećanje konverzije.
Nudi li LiveAgent čavrljanje u stvarnom vremenu?
LiveAgent omogućava čavrljanje u stvarnom vremenu. Zahvaljujući tome, možete podići korisničku podršku vaše kompanije na višu razinu te olakšati korisnicima da kontaktiraju vašu kompaniju.
Nakon što ste saznali više o čavrljanju u stvarnom vremenu, možda biste željeli istražiti i što je online čavrljanje. Otkrijte kako online čavrljanje može poboljšati vašu korisničku podršku i olakšati komunikaciju s klijentima.
Ako vas zanima kako se može koristiti chat dugme za poboljšanje korisničkog iskustva, pogledajte naš vodič o njegovoj prilagodbi i optimalnom postavljanju. Naučite kako prilagoditi LiveAgent dugme za chat prema vašim potrebama.
Također, razmislite o implementaciji samoposlužnog softvera za klijente kako biste omogućili brže odgovore i samostalno rješavanje problema. Ovaj softver može značajno unaprijediti učinkovitost vašeg tima i smanjiti opterećenje na korisničku podršku.
Istražite kako agentovo sučelje može olakšati rad vaših agenata. Saznajte koje izvještaje možete kreirati i kako ih koristiti za poboljšanje rada tima.
Konačno, otkrijte prednosti korištenja aplikacija za chat. One vam mogu pomoći da ostanete povezani s korisnicima u stvarnom vremenu i poboljšate njihovo iskustvo.
Otkrijte kako chat u stvarnom vremenu s LiveAgentom može poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije uz povoljnu cijenu. Iskoristite besplatno probno razdoblje i dobijte kompetitivnu prednost uz jednostavnu integraciju i napredne funkcije. Ne propustite priliku za poboljšanje podrške korisnicima i smanjenje troškova!
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Saznajte sve o "Trenutku istine" - marketinškom konceptu koji oblikuje percepciju potrošača o vašem brendu kroz ključne točke interakcije. Otkrijte pet stadija ovog koncepta, uključujući ZMOT i FMOT, te kako mogu poboljšati korisničko iskustvo i povećati prodaju. Posjetite našu stranicu i naučite identificirati te trenutke kako bi vaša marka ostavila trajan pozitivan dojam.