Što je cilj?
Ponekad trebate obavijestiti sustav treće strane o novom zahtjevu za podršku ili važnoj promjeni zahtjeva za podršku (na primjer, novi odgovor u zahtjevu). Ciljevi su slični uvjetima.
Ovisno o uvjetima, možete izvršavati nekoliko zadataka bilo izravno u LiveAgent-u izvršavanjem pravila bilo u aplikacijama treće strane kroz API.
Frequently Asked Questions
Kako se određuje termin cilj?
Cilj je važan element koji vam omogućava mjerenje jesu li ostvareni planirani rezultati.
Koje su prednosti korištenja ciljeva?
Ciljevi vam omogućavaju procjenu uspješnosti kompanije u određenom području. Ciljevi trebaju biti mjerljivi, na taj način možete imati kvantitativnu analizu napretka.
Mogu li koristiti ciljeve u LiveAgent-u?
Možete koristiti ciljeve u LiveAgent-u. Oni vam omogućavaju procjenu je li kompanija ostvarila očekivane rezultate.
Nakon što pročitate o "Cilju", možda biste željeli istražiti više o tome kako poboljšati korisničku podršku. Preporučujemo da posjetite stranicu o ocjeni korisničkog napora, gdje možete saznati kako smanjiti napor svojih korisnika. Također vas može zanimati kako anketa o korisničkoj službi može poboljšati vaše poslovanje kroz povratne informacije korisnika. Ako vas zanima upravljanje računima, provjerite tko je administrator računa i koje su njegove dužnosti. Za kraj, saznajte sve o service desku, što je ključno za pružanje učinkovite podrške korisnicima.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!