Što je CRM softver?
CRM softver posebna je vrsta softvera koji je dizajniran za upravljanje poslovnim odnosima. Omogućuje korisnicima pohranu i organiziranje svih podataka i zapisa koji se odnose na kupce, npr. njihovi kontakti, narudžbe, interesi i još mnogo toga. Također pomaže u praćenju potencijalnih klijenata, ugovora, korisničke podrške ili upravljanju imovinom ili resursima.
U LiveAgentu možete pohraniti podatke kupaca u okvir s kontaktnim podacima ili možete integrirati CRM alate u svoj LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Što je CRM softver?
CRM softver platforma je koja omogućuje kontakt s različitim odjelima u tvrtki. Zahvaljujući tome, svaki zaposlenik tvrtke ima lak pristup podacima, bez obzira radi li u timu za korisničku podršku, u marketingu ili prodaji.
Koje su značajke koje CRM softver mora imati?
Postoji nekoliko bitnih značajki CRM softvera koje vam uvelike olakšavaju posao. Prva je definitivno upravljanje kontaktima, zahvaljujući kojoj možemo uređivati kontakte te im pristupiti. Osim upravljanja kontaktima, mogućnosti upravljanja dokumentima i ponudama iznimno su dobre mogućnosti. Integracija e-pošte vrlo je važna značajka koja omogućuje bolji tijek rada.
Koje su najbolje prakse korištenja CRM softvera?
Najbolje prakse za korištenje CRM softvera uključuju odabir pravog softvera. CRM bi trebao najbolje zadovoljiti potrebe branda. Druga važna točka je osposobljavanje zaposlenika. Učinkovit zaposlenik u danom CRM sustavu bit će učinkovitiji i osjećat će se samouvjereno. Također je dobro uspostaviti pravila djelovanja i suradnje kako bi svakom zaposleniku sve bilo jasno. CRM je također mogućnost automatizacije pa je važno dobro ga koristiti u trenucima kada je to potrebno. Također provjerite jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Ako želite saznati više o osnovama CRM softvera, preporučujemo da pročitate Što je CRM softver?. Ovaj članak će vam pomoći da razumijete kako CRM može poboljšati vaše poslovanje i korisničku podršku.
Za one koji žele dublje razumijevanje, članak CRM usluge objašnjava kako različite usluge unutar CRM-a mogu pomoći u optimizaciji vašeg poslovanja. Naučite kako CRM usluge mogu poboljšati učinkovitost vaše korisničke podrške.
Ako vas zanimaju dodatni alati koji mogu unaprijediti vašu korisničku uslugu, svakako pročitajte Softver za korisničko iskustvo. Ovaj članak istražuje razne opcije softvera koji mogu poboljšati interakciju s vašim klijentima.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Otkrijte kako uslužni softver može unaprijediti vašu korisničku podršku i automatizirati procese, štedeći vrijeme i resurse. Bez obzira na industriju, saznajte kako odabrati pravi alat za vašu tvrtku i poboljšajte odnose s klijentima te povećajte zadovoljstvo zaposlenika. Posjetite nas za besplatno isprobavanje i podignite vašu korisničku službu na novu razinu!