Tko je menadžer korisničke podrške?
Menadžer korisničke podrške je osoba koja je odgovorna za odjel korisničke službe. Ova osoba ima mnoge odgovornosti, poput postavljanja strategija, zadataka, politike i standarda usluga, vođenja i motiviranja osoblja korisničke službe.
Menadžeri korisničke službe moraju osposobiti korisničke zastupnike za pružanje najbolje podrške, izgradnju lojalnih odnosa s klijentima i odlično poznavanje proizvoda i usluga. Moraju analizirati podatke, stvarati izvješća, a imaju i neke financijske odgovornosti. Dakle, menadžer korisničke službe mora biti strpljiv, IT vješt, prijateljski nastrojen, sposoban raditi pod pritiskom.
Frequently Asked Questions
Tko je menadžer korisničke službe?
Menadžer korisničke službe, poznat i kao menadžer brige o korisniku, osoba je koja se brine o zadovoljstvu kupaca i potencijalnih kupaca tvrtke. Njegovi zadaci uključuju, prije svega, pružanje izvrsne korisničke usluge, brigu o servisnom timu, kao i stvaranje rješenja koja poboljšavaju ovu uslugu.
Koje su odgovornosti menadžera korisničke službe?
Odgovornosti menadžera korisničke službe uključuju pružanje sveobuhvatne usluge korisnicima tvrtke. Da bi postigao ovaj cilj, upravitelj bi trebao učinkovito delegirati neke upite korisnika namjenskom timu, upravljati korisničkim računima, kao i dolaznim pozivima i e-poštom. Također bi trebao voditi evidenciju o interakcijama između agenata i klijenata te posebne evidencije poduzetih radnji. Također je iznimno važno izgraditi odnose sa zaposlenicima i brinuti se o njihovom razvoju.
Možete li dodati menadžera korisničke službe u LiveAgent?
U LiveAgent-u nemate dostupnu ulogu menadžera korisničke podrške, ali osoba s tom ulogom može imati više od ovlasti agenta. Stoga mu vrijedi dati ulogu administratora ili vlasnika (ovisno o potrebama i politici tvrtke). Tada može pravilno upravljati timom i podacima.
Ako želite unaprijediti svoje vještine kao menadžer korisničke podrške, svakako pročitajte naš članak o Help Desk sigurnosti. Saznajte kako osigurati zaštitu podataka vaših korisnika uz pomoć naprednih sigurnosnih funkcionalnosti.
Također, pogledajte kako vam iOS aplikacija za korisničku podršku može pomoći u pružanju brze i učinkovite podrške. Iskoristite sve značajke aplikacije kako biste poboljšali iskustvo vaših korisnika.
Na kraju, saznajte više o tome tko su Help Desk agenti i koje su njihove ključne uloge u timu za korisničku podršku. Otkrijte kako agenti mogu najbolje iskoristiti resurse baze znanja kako bi unaprijedili svoju učinkovitost.
Otkrijte savjete i najbolje prakse za vrhunsku korisničku službu uz pomoć društvenih medija i softvera poput LiveAgent-a. Inspirirajte se najboljim brendovima poput Google-a, Chick-fil-A, IKEA-e i Amazon-a te naučite njihove tajne uspjeha u korisničkoj podršci. Počnite poboljšavati svoju korisničku službu s besplatnim probnim periodom.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!