Što je desk support?
Usluga brige o korisnicima je postupak pružanja pomoći korisnicima prije, tijekom i nakon kupnje. Važan je dio odnosa s korisnicima – podiže razinu zadovoljstva korisnika. Dakle, predstavnici korisnika trebaju biti jako vješti i organizirani.
Također je potrebno koristiti kvalitetan service desk, koji predstavlja softver s mnogim funkcijama koje omogućuju upravljanje tiketima. To je centar za korisničke usluge koji se bavi različitim oblicima komunikacije, poput e-maila, chat poruka, tweetova i drugih. Neki softveri za pomoć također mogu biti besplatni.
Frequently Asked Questions
Kako definirati desk support?
Desk support je resurs čija je svrha pružiti korisniku informacije i podršku u vezi sa uslugama i proizvodima određene institucije. To je obično tehnička podrška dostupna putem web stranice, razmjene trenutnih poruka, e-pošte ili hotline-a.
Pruža li LiveAgent desk support?
Naravno, LiveAgent pruža desk support. U isto vrijeme pruža podršku svojim korisnicima i pristup opcijama tehničke podrške kao opciju u sustavu. To ima ogroman utjecaj na pružanje izvanredne korisničke usluge koja je potrebna u svijetu potrošača.
Koje su osnovne značajke desk support-a?
Desk support bi trebala imati nekoliko osnovnih značajki. Prvo, trebala bi imati kontaktne točke, odnosno, mjesta na kojima se korisnik može obratiti tehničkoj podršci. Uz to, trebala bi imati dobro razvijenu bazu znanja koja će omogućiti dobivanje informacija bez podrške osobnog agenta. Također bi ga trebale karakterizirati mogućnosti automatiziranja rada. Zahvaljujući tome, agenti se ne moraju baviti jednim te istim aktivnostima i mogu se usredotočiti na druge aktivnosti.
Ako želite dodatno razumjeti razliku između korisničke podrške i službe za podršku, posjetite našu stranicu koja detaljno objašnjava kako se ova dva pojma razlikuju. Ovo će vam pomoći u odabiru pravog alata za vaše poslovanje.
Za startupe koji traže pravi softver za korisničku podršku, imamo vodič koji će vam pokazati prednosti korištenja LiveAgent-a. Naučite kako unaprijediti komunikaciju i ubrzati rast svog startupa.
Također, možete saznati više o potrebnoj help desk opremi, uključujući alate i troškove postavljanja novog help desk centra. Ovo će vam pomoći da bolje upravljate svojom korisničkom podrškom.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Discover the power of LiveAgent's Web Helpdesk, a comprehensive ticket management technology that enhances customer service with over 180 features and 40 integrations. Enjoy a 7/30-day free trial and experience seamless management of hardware, software, and user feedback—all from your web browser. Join leading companies in delivering exceptional customer support with LiveAgent's award-winning platform.
Otkrijte kako IT Service Desk može poboljšati vašu komunikaciju s korisnicima i osigurati glatko rješavanje IT problema. Isprobajte LiveAgent besplatno za sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu i napredni ticketing sustav. Pridružite se zadovoljnim korisnicima i unaprijedite svoju korisničku službu već danas!