Što je dispozicija poziva?
U pozivnim centrima i kontakt centrima, dispozicija poziva je oznaka vezana za ishod dolaznog ili odlaznog poziva. Ona je integralni dio softverskih rješenja za pozivni centar.
Šifre dispozicije poziva su također poznate kao oznake za pozive ili šifre aktivnosti. Kada agenti završe poziv, oni nađu točnu šifru dispozicije (kategoriju dispozicije) koja najbolje opisuje poziv. Te kategorije variraju u ovisnosti od softverskog sustava koji koristite. Većina softverskih alata za kontakt centar (npr. LiveAgent helpdesk softver) dopušta postavljanje prilagođenih šifri za dispoziciju poziva, kao i dodavanje više šifri za isti poziv. Neki od najčešćih primjera kategorija dispozicije poziva su:
- bez odgovora
- zauzet
- napušten u redu
- prekinuta veza
- ostavljena glasovna poruka
- zainteresiran
- nije zainteresiran
- demo rezerviran
- zakazan sastanak
- posao završen
- zahtijeva popratne radnje
- ne kontaktirajte
- pogrešan broj
Kako funkcionira dispozicija poziva?
Na primjer, potencijalni klijent pokaže zanimanje za kupovinu ili dobivanje više informacija o proizvodu kompanije tijekom cold calla. Prodajni predstavnik ih zatim označi kao “zainteresiran” odabirom prikladne kategorije s popisa dostupnih opcija u padajućem izborniku.
Čak možete i postaviti automatske popratne akcije, kao što je slanje pozivnica za demo, popratni email ili email zahvale ili drip kampanju. S druge strane, ako potencijalni klijent ne pokazuje nikakvo zanimanje, agent ih označava s “nezainteresiran”. CRM sustav ih onda može preseliti na popis “nemojte kontaktirati” za određeni vremenski period, dok ne dođe vrijeme da ih vaš prodajni tim opet kontaktira.
Zašto je dispozicija poziva važna?
Ušteda vremena agenata – Uklanja potrebu za ručnim unosom bilješki nakon svakog poziva i tako omogućuje učinkovito upravljanje kontakt centrom.
Manje mjesta za ljudsku pogrešku – Podaci o rasporedu poziva su standardizirani i automatizirani te time rezultiraju većom točnošću podataka.
DNC sukladnost – Označavanjem neuspjelih poziva, agenti mogu s lakoćom prepoznati neproduktivne brojeve prema vrsti obrade i optimizirati popise poziva.
Uvidi – Praćenjem ishoda poziva i analizom metrika dispozicije, menadžeri prodaje mogu koristiti ovo vrijedno znanje kako bi optimizirali svoje prodajne procese.
Zadovoljstvo korisnika – upravitelji kontaktnog centra dobivaju bolji uvid u ciljeve i ponašanje klijenata, što dovodi do pružanja viših razina korisničke usluge.
Choose only the best for your call center
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Koje su prednosti dispozicije poziva?
Funkcija dispozicije poziva je ključna značajka softvera za pozivni centar. Ona olakšava agentima kontakt centra praćenje ishoda poziva (i odlaznih i dolaznih ) i omogućuje im da kreiraju uspješnije popise za kampanje poziva. Također pomaže pojednostaviti popratne procese, poboljšati angažman klijenata i povećati ROI.
Kako može dispozicija poziva povećati vaš prodajni ROI?
S kodovima za dispoziciju poziva, prodajni timovi mogu lakše filtrirati pogrešne potencijalne klijente i usredotočiti se na atraktivnije potencijalne klijente koje će lakše konvertirati. Dodatno, kada imaju brz pristup povijesti svakog kontakta s klijentima, agenti mogu razviti osobniji pristup za prodajne pozive i poboljšati efikasnost prodajnih konverzija.
Jesu li dispozicije poziva dio LiveAgent-a?
Da, poznatije su kao oznake. LiveAgent-ov softver za kontaktni centar automatski prebacuje sve dolazne i odlazne pozive u korisničke tikete. Ovi tiketi se mogu dalje organizirati i kategorizirati dodavanjem oznaka, automatski ili pojedinačno, te postavljanjem predefiniranih pravila automatizacije. Možete dodati više oznaka za jedan tiket, filtrirati tikete po oznakama i generirati različite vrste izvješća o oznakama.
Nakon što ste saznali više o dispoziciji poziva, sljedeći korak bi mogao biti istraživanje kako preusmjeravanje poziva može unaprijediti vašu korisničku podršku. Otkrijte tko ima koristi od preusmjeravanja poziva i kako ono funkcionira. Također, razmislite o važnosti oznaka za pozive. Saznajte zašto je njihova primjena ključna i pogledajte primjere koji vam mogu pomoći u svakodnevnom radu.
Otkrijte kako učinkovito upravljati količinom poziva u vašem pozivnom centru s LiveAgent-om. Naučite prepoznati veliku glasnoću poziva i primijeniti strategije poput dodatnih servisnih kanala i resursa za samoposluživanje. Optimizirajte svoje operacije kako biste smanjili troškove i povećali zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno!"