Što je dodjela tiketa?
Tiket je komunikacija između agenata i klijenata. Tiketi su kreirani bez prava vlasništva. Potrebno je dodijeliti tikete pravom agentu ili odjelu i ručno promijeniti vlasništvo. Uvijek znajte tko je odgovoran za rješavanje problema i upita i izbjegnite bilo kakve pogreške.
In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.

Nakon što ste pročitali sve o dodjeli tiketa, možda biste željeli saznati više o tome što znači otvoren tiket i kako on utječe na vaš tim. Također, istražite zašto je korisno imati live chat softver za agencije i kako može poboljšati komunikaciju s klijentima.
Ako vas zanimaju predlošci za odgovaranje na često postavljana pitanja o proizvodima ili uslugama, provjerite naš vodič o odgovaranju na pitanja vezana za proizvod/uslugu. Osim toga, saznajte više o značajkama koje nudi agentovo sučelje i kako ono može pomoći vašim agentima u radu.
Saznajte kako ID Tiketa u LiveAgentu omogućava brže i efikasnije rješavanje korisničkih problema. Svaki tiket ima jedinstveni ID za jednostavnu identifikaciju i upravljanje, što olakšava agentima eliminiranje konfuzije i poboljšava zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku!