Što je podrška na društvenim mrežama?
Podrška na društvenim mrežama neophodna je za neke brandove ili B2C tvrtke za e-trgovinu u kojima su kupci milenijalci i navikli su na moderne načine stupanja u kontakt s vašim timom za podršku.
Integriranje vaše Facebook stranice i Twittera u LiveAgent jednostavan je zadatak i nakon nekoliko minuta možete biti potpuno opremljeni za pružanje podrške na društvenim mrežama. Svi tweetovi s određenim ključnim riječima automatski će se pretvoriti u tickete kako bi agenti mogli odgovoriti kad dođu na red.
Isto vrijedi i za Facebook komentare i privatne poruke na vašim Facebook stranicama. Obje su pretvorene u tickete, tako da vaši agenti ne moraju biti stalno prijavljeni na Facebooku da bi im odgovorili, već mogu nastaviti raditi u 1 aplikaciji (LiveAgent) i odgovarati na redovite tickete.
Frequently Asked Questions
Što znači podrška na društvenim mrežama?
Podrška na društvenim mrežama nudi uslugu korisnicima putem platformi društvenih medija kao što su Facebook, Instagram ili Twitter. Društvene mreže vrlo su važan komunikacijski kanal, stoga je nuđenje takve podrške vrlo dobro za tvrtku u smislu imidža i pomaže u osiguravanju zadovoljstva kupaca.
Je li podrška na društvenim mrežama bitna za poduzeća?
Podrška na društvenim mrežama izuzetno je važna za poslovanje, posebno za brandove kojima je glavna ciljna skupina generacija Y i Z, tj. Ljudi koji su navikli na moderne načine komunikacije putem društvenih mreža. Društveni mediji od velike su važnosti za izgradnju imidža, a također utječu na razinu zadovoljstva kupaca.
Pruža li LiveAgent opciju pružanja podrške na društvenim mrežama?
LiveAgent vam omogućuje pružanje podrške na društvenim mrežama. Softver se može integrirati s Facebookom i Twitterom. Svi tweetovi s određenim ključnim riječima mogu se pretvoriti u tickete na koje agenti mogu odgovoriti. Ista stvar događa se s porukama koje stižu na Facebook stranice. Ovo je veliko pojednostavljenje i automatizacija rada za agente koji ne trebaju biti prijavljeni na društvenim mrežama..
Nakon što ste saznali više o podršci na društvenim mrežama, možda ćete biti zainteresirani za istraživanje kako besplatni predlošci za korisničku službu na društvenim medijima mogu poboljšati vašu komunikaciju s korisnicima. Ovi predlošci mogu vam pomoći da brzo i efikasno odgovarate na komentare i upite. Ako vas zanima kako help desk značajke za društvene mreže mogu unaprijediti vašu podršku, otkrijte koje integracije i alate nudi LiveAgent. Integracije s popularnim platformama mogu značajno poboljšati vašu efikasnost. Također, saznajte kako plaćeni društveni mediji mogu pomoći u dosezanju šire publike. Strategije ciljanog oglašavanja mogu povećati vidljivost vašeg brenda. Na kraju, istražite više o softverskoj podršci kako biste osigurali da vaši alati za podršku rade bez greške. Softverska podrška je ključna za održavanje glatkog poslovanja.
Help desk značajke za društvene mreže
LiveAgent nudi help desk za društvene mreže. Unaprijedite svoju uslugu Instagram, Facebook, Twitter i Viber integracijama u LiveAgent.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Saznajte sve o GDPR-u, Općoj uredbi o zaštiti podataka, koja štiti osobne podatke građana EU i definirajte smjernice za njihovo prikupljanje i obradu. Upoznajte se s ključnim načelima GDPR-a i osigurajte usklađenost vaše web stranice s europskim propisima. Posjetite našu stranicu za besplatno savjetovanje i saznajte više!