Što je forum zajednice?
Forum zajednice mjesto je na kojem se vaši klijenti i agenti sastaju i pomažu jedni drugima u rješavanju problema. Svaki upis na forumu pretvara se u tiket. Forum štedi vrijeme vašim predstavnicima kupaca. Kupci također mogu jednostavno pomoći jedni drugima odgovarajući na pitanja. Forumi su puni savjeta i trikova, ideja, riješenih problema i pitanja i još mnogo toga. Potrebno je da se svaki kupac prijavi kako bi mogao odgovoriti ili nešto pitati.
Izgradite zajednicu s korisnicima u LiveAgentu i stvorite vlastiti forum.
Frequently Asked Questions
Što je forum zajednice?
Forum zajednice mjesto je susreta na internetu. Glavna funkcija takvog foruma je mogućnost rasprave s drugima, razmjene znanja i diskutiranje o raznim zanimljivim temama. U korisničkoj službi to je oblik samoposlužne podrške gdje korisnici mogu dobiti pomoć bez kontaktiranja tima za korisničku podršku.
Pruža li LiveAgent forum zajednice?
LiveAgent pruža funkcionalnost foruma zajednice. Ako želite kreirati mjesto puno savjeta, natuknica i ideja za rješavanje problema, vrijedi uložiti vrijeme u izradu takvog mjesta. Kupac koji se želi pridružiti takvom forumu, samo se prijavi i postavi pitanje koje ga muči.
Koje su osnovne značajke foruma zajednice?
Forum zajednice trebao bi biti otvoren za korisnike koji traže odgovore na svoja pitanja. Trebao bi sadržavati savjete, trikove i primjere riješenih problema. Jedna od glavnih značajki je mogućnost odgovora kupcima koji su neovisni i ne trebaju podršku tima za korisničku podršku.
Ako ste zainteresirani za saznanje više o softverima koji mogu pomoći u izgradnji online zajednice, svakako pročitajte članak 20 najboljih softvera za forume za stvaranje online zajednice u 2024. godini. Ovaj članak će vam pomoći da odaberete pravi forum softver za vaš posao i povećate angažman kupaca.
Za bolji uvid u funkcionalnosti i prednosti korištenja live chata, posjetite stranicu Otkrijte najbrži live chat na tržištu. Ovdje možete naučiti kako live chat može poboljšati korisničku podršku i smanjiti operativne troškove.
Ako vas zanima kako agenti upravljaju svojim zadacima, pročitajte više na stranici Agentovo sučelje. Ovaj članak objašnjava što sve možete raditi unutar agentovog sučelja i koje vrste izvještaja možete kreirati.
Za sve koji žele unaprijediti korisničku podršku, članak Want to improve your customer service? može biti od velike pomoći. Ovdje ćete pronaći savjete i strategije za poboljšanje zadovoljstva korisnika kroz bolju uslugu.