Koje je značenje gluhih telefona?
Možemo reći da smo svi mi doživjeli zbrku, čak i iritaciju kada smo pokušali kontaktirati nekoga putem telefona. Pokušavate kontaktirati nekoga određeno vrijeme i jednostavno ne možete doprijeti do njih. Kada konačno dobiju vaše poruke i otkriju neuspješne pozive, oni vas ne mogu ponovno pozvati.
Ova situacija, bolje rečeno fenomen, se naziva gluhim telefonima. Prilično je česta kada se dvije osobe ne uspijevaju kontaktirati telefonom.
Izraz gluhi telefon (u originalu “phone tag”) je skovan 1980-ih kada su strojevi za odgovaranje na telefon bili moderni. Ljudi su se pokušavali nazvati i u većini slučajeva bi dobivali unaprijed snimljenu poruku od stroja.
Danas većina ljudi ne koristi ovu zastarjelu tehnologiju, ali se igra gluhih telefona još uvijek događa.
Zašto se igra gluhih telefona događa?
Sudjelovanje u igri gluhih telefona se može dogoditi slučajno, kao i namjerno. U prvom slučaju, riječ je o jednostavnom nesporazumu, problemu sa rasporedom, vremenskoj razlici ili činjenici da se dvoje zaposlenih ljudi teško stigne međusobno kontaktirati.
Međutim, možete i namjerno sudjelovati u igri gluhih telefona. Ponekad ljudi izbjegavaju pozive određenih pojedinaca. Na kraju, uvijek je lakše ostaviti poruku na telefonskoj sekretarici ili glasovnoj pošti umjesto konverzacije u realnom vremenu.
Neovisno od razloga, ako se igrate gluhih telefona određeno vrijeme, to se smatra nepridržavanje bontona poziva.
Kako izbjeći igru gluhih telefona?
Općenito, ako su gluhi telefoni rezultat neke vrste sukoba i jedna strana odbija razgovor s drugom, možete malo toga učiniti.
Međutim, ako ne možete doći do osobe zbog vanjskih faktora, postoji nekoliko stvari koje možete uraditi kako bi zaustavili igru gluhih telefona:
pridržavajte se telefonskog bontona – ako obje strane dobiju dvije glasovne poruke, osoba koja je dobila zadnju može prekinuti igru time što više neće nazivati
zakazujte svoje pozive – odnosite se prema telefonskim pozivima kao prema sastancima kojima morate prisustvovati
ostavite detaljnu poruku – obavijestite drugu stranu kada ćete točno biti dostupni ako još uvijek žele razgovarati s vama
koristite druga komunikacijska sredstva – neki kraći razgovori mogu biti održani putem emaila ili instant poruka umjesto izravnog telefonskog poziva
Reach out to your customers effectively
Call center software solution allows your agents to deal with all customer support calls effectively. Discover features of LiveAgent's call center today.
Frequently Asked Questions
Što je definicija gluhih telefona?
Gluhi telefoni su pojava kada dvije strane ne mogu stupiti u telefonski kontakt. Uporno se pokušavaju dobiti, ali to samo rezultira velikim brojem propuštenih poziva ili glasovnim porukama.
Kako sudjelovati u gluhim telefonima?
U gluhim telefonima možete sudjelovati neprestanim propuštanjem poziva i pozivanjem natrag, samo da bi druga stranka također propustila pozive. Obje strane to mogu raditi namjerno ili slučajno.
Kako prestati igrati gluhih telefona?
Uvjerite se da se pridržavate bontona telefonskih razgovora. Nadalje, možete bolje rasporediti i organizirati vaše pozive ili jednostavno napisati email ili instant poruku, ako izravan razgovor nije potreban.
Kako izbjeći gluhe telefone i zapravo pričati s osobom?
Rasporedite vaše telefonske pozive i pobrinite se da odgovorite na njih u dogovoreno vrijeme. Budite precizni o dogovorenom vremenu razgovora.
Kako pobijediti u gluhim telefonima?
Možete pobijediti u igri gluhih telefona ako dobijete osobu koju ste htjeli kontaktirati. Korisne savjete o tome možete pronaći u članku iznad ili u FAQ pod “Kako prestati igrati gluhih telefona?”
Ako ste se pitali "što znači igrati se gluhih telefona?", svakako pročitajte članak na tu temu kako biste saznali više o ovom fenomenu i njegovom značenju. Također, saznajte zašto se igra gluhih telefona događa i kako je možete izbjeći u vašoj komunikaciji. Ako želite dodatno unaprijediti svoju korisničku podršku, istražite savjete u članku želite li poboljšati vašu korisničku službu?.
Otkrijte sve o VoIP telefonskoj usluzi koja omogućuje glasovne i video pozive putem interneta. Naučite kako VoIP radi, njegove prednosti i nedostatke, te kako odabrati pravog pružatelja usluga. Idealno za poslovanje, VoIP nudi niske troškove poziva i napredne značajke. Posjetite nas i saznajte kako VoIP može unaprijediti vašu komunikaciju!
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Otkrijte kako LiveAgent besplatni klijent za chat poboljšava vašu komunikaciju s korisnicima. Omogućava jednostavno upravljanje svim IM računima, podržava privatnu i poslovnu komunikaciju, a uz to nudi sveobuhvatnu podršku kroz različite kanale. Isprobajte besplatno i unaprijedite korisničku uslugu već danas!