Što je help centar?
Help centar (također zvan i Baza Znanja/Korisnički portal) je web stranica dizajnirana od strane tvrtke kako bi pomogli korisnicima s problemima s kojim se suočavaju.
Kada korisnik ima problema s bilo kojim proizvodom ili uslugom, on/ona posjećuje help-centar koji ima panel sa često odgovaranim pitanjima (FAQ). Većina problema s kojima se korisnici susreću su već rješavana i dat je odgovor kako popraviti određeni problem. Očito, neki korisnici možda imaju drugačije probleme na koje ne mogu pronaći odgovore na help-centru. U tom slučaju pozivaju korisničku podršku. Help-centar također ima panele za za kontakt informacije, članke o problemima i obrasce za povratne informacije.
Learn more about Customer portal in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija help centra?
Help centar obično je web stranica koja omogućava korisnicima da nađu odgovore na njihova pitanja. Ovisno o tvrtki, može sadržavati i bazu znanja, obrazac za prijavu problema, live chat podršku, korisničke upute i članke.
Koja je uloga help centra?
Uloga helpdesk-a je pružanje odgovora korisnicima koji trebaju podršku. To mogu biti problemi sa proizvodom ili uslugom, traženje detaljnih uputa za rad, možda žele prijaviti grešku ili žalbu na pružene usluge, kao i saznati više o pojedinačnim proizvodima kako bi im to pomoglo da se brinu o njima.
Pruža li LiveAgent help centar?
LiveAgent nudi help centar. Ugrađen je u LiveAgent i prilično jednostavan za upotrebu. Prilikom stvaranja računa, postoji priručnik s uputama koji će Vas voditi kroz aktivnosti help centra. Klikom na Knowledge Base možete lako započeti stvaranje. Imate mogućnost dodavanja kategorija, članaka, FAQ-a ili foruma.
Ako vas zanima kako alati za korisničku podršku mogu unaprijediti vaše poslovanje, pročitajte više o alati za korisničku podršku. Ovaj članak će vam pomoći da razumijete koje sve opcije imate na raspolaganju.
Za one koji se žele informirati o tome što je potrebno za vođenje uspješnog call centra, posjetite stranicu o call centar za korisničku podršku. Saznajte koje su ključne dužnosti i kako pružiti personaliziranu podršku korisnicima.
Ako želite saznati više o izvanrednoj korisničkoj podršci, pročitajte članak izvanredna korisnička podrška. Ovaj tekst će vam pokazati kako pružiti vrhunsko korisničko iskustvo.
Za sve koji postavljaju novi help desk centar, članak o help desk oprema pruža korisne informacije. Otkrijte koja vam je oprema potrebna i koliko će vas to koštati.
Ako vas zanima uloga savjetnika za korisničku podršku, posjetite stranicu savjetnik za korisničku podršku. Ovdje ćete saznati više o njihovim zadacima i kako mogu pomoći vašem timu.
Za dodatne informacije o service desku, pročitajte članak service desk. Ovaj vodič će vam objasniti sve što trebate znati o ovoj važnoj funkciji u korisničkoj podršci.
Discover the power of LiveAgent's Web Helpdesk, a comprehensive ticket management technology that enhances customer service with over 180 features and 40 integrations. Enjoy a 7/30-day free trial and experience seamless management of hardware, software, and user feedback—all from your web browser. Join leading companies in delivering exceptional customer support with LiveAgent's award-winning platform.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!