Što je help desk softver?
Help Desk Softver se koristi za upravljanje odnosima s korisnicima. Online je platforma na kojoj Vaši agenti mogu rješavati probleme korisnika.
U Help Desk Softveru svako novo pitanje pretvara se u tiket. Ovi tiketi ne sadrže nikakve informacije o korisnicima, samo o njihovim problemima. To može rezultirati ponavljanjem tiketa i korisnici mogu postati frustrirani.
Help Desk Softver nudi brojne prednosti kako za agente tako i za korisnike. Agenti mogu dodjeljivati, prioritizirati i kategorizirati tikete te lako sortirati riješene i neriješene tikete. Korisnički portal pruža korisnicima bazu znanja i forum zajednice, gdje mogu pronaći rješenja za svoje probleme.
Frequently Asked Questions
Kako definirati help desk softver?
Softver za podršku je softver koji podržava rad tima korisničke podrške. Zahvaljujući njemu imate mogućnost integriranja svih agenata u jedan prostor, pristup email inbox-u, live chat-ovima, pozivima, kontakt obrascima, kao i podacima o korisnicima, povijesti kontakata i izvješćima.
Koje su must-have značajke help desk softvera?
Potrebne funkcije softvera za tehničku podršku uključuju pristup svim komunikacijskim kanalima, poput email-a, društvenih mreža, live chat-a i call centra, intuitivno sučelje, mogućnost integracije s drugim alatima i mogućnosti suradnje s drugim agentima. Naravno, softverom se mora rukovati na visokoj razini.
Da li LiveAgent nudi help desk softver?
LiveAgent nudi softver za tehničku podršku. Softver uključuje sve opcije potrebne da bi se korisnička podrška održala na najvišem nivou. Ne pruža samo višekanalnu funkcionalnost, nego i pristup izvješćima i povijesti aktivnosti. Također uključuje hrpu dodatnih značajki koje mogu poboljšati rad tima.
Ako želite saznati više o tome što je helpdesk i kako vam može pomoći u rješavanju problema s korisničkom podrškom, obavezno pročitajte objašnjenje o helpdesku. Možete otkriti koje prednosti donosi i kako poboljšava zadovoljstvo korisnika.
Također, provjerite tko su live chat agenti i koje vještine trebaju posjedovati. Naučite bonus savjete za poboljšanje njihove učinkovitosti i kako mogu doprinijeti boljem korisničkom iskustvu.
Iskoristite FAQ softver kako biste optimizirali korisničko iskustvo samučenja
Optimize your customer support with LiveAgent's FAQ software, enhancing user self-service and agent productivity. Empower customers to find quick, effective solutions independently, reducing repetitive queries and boosting satisfaction. Start your free trial today and discover how streamlined knowledge bases can elevate your support strategy!
Softver za servisnu službu za bolje korisničko iskustvo
LiveAgent je service desk softver u sa svim značajkama koji koristi tiketing sustav kako bi spojio sve procese vaše servisne službe.