Što je služba za korisničku podršku?
Pomoćna služba je vrlo važan dio Vaše korisničke službe. Glavni zadatak službe za korisničku podršku je riješiti probleme korisnika i time povećavati njihovo zadovoljstvo. Ona podržava klijenta putem weba koristeći različite alate za chat.
Služba za korisničku podršku ima četiri različite razine koje pomažu u podjeli resursa za podršku. Prva razina je razina broj 1. To je osnovna razina, na kojoj predstavnik korisnika ima znanje o proizvodu, ali ne razumije unutarnji rad. Sljedeća razina je razina broj 2, gdje tehničar ima specijalizaciju i veliko znanje. Predstavnici korisnika koji imaju specijalizirane vještine i koji se bave složenim pitanjima spadaju u razinu broj 3. Razina broj 4 je razina stručnjaka.
Frequently Asked Questions
Kako definirate službu za korisničku podršku?
Koji su principi službe za korisničku podršku?
Služba za korisničku podršku obično ima četiri razine podrške. Prva je osnovna razina na kojoj agent zna za proizvod. Sljedeća je druga razina. Ovdje kontakt osoba već ima specijalizaciju i opsežno znanje o unutarnjim operacijama. Agenti na trećoj razini bave se specijaliziranim, složenim problemima. S druge strane, usluga na četvrtoj razini već je stručna i oni već znaju praktički sve o proizvodima i uslugama, kao i o procesima.
Treba li svakoj tvrtki služba za korisničku podršku?
Ako predstavljate tvrtku koja brine o pružanju najviše razine korisničke usluge, trebali biste imati službu za korisničku podršku. Zahvaljujući tome, korisnici mogu lako komunicirati ako imaju bilo kakvih tehničkih problema ili pitanja na koja treba odgovoriti. Na ovaj način poboljšavate korisničku uslugu. Naravno, ako Vaša tvrtka ne provodi aktivnosti koje bi mogle podržati pomoćnu službu, nema smisla uvoditi je.
Ako želite proširiti svoje znanje o korisničkoj podršci, preporučujemo da pročitate o iOS aplikaciji za korisničku podršku. Otkrijte kako vam mobilna aplikacija može pomoći u poboljšanju usluge korisnicima uz besplatan probni period. Za dublje razumijevanje razlika između korisničke podrške i službe za podršku, posjetite naš članak o Korisničkoj podršci vs Službi za podršku. Naučite kako odabrati pravu vrstu podrške za vaše poslovanje. Sigurnost je ključna u radu help deska, stoga istražite naš članak o Help Desk sigurnosti. Saznajte koje su sigurnosne funkcionalnosti najvažnije za zaštitu podataka vaših korisnika. Poboljšanje vještina u korisničkoj službi može značajno unaprijediti vašu uslugu, pa pogledajte naš kontrolni popis vještina iz korisničke službe. Razvijte ključne vještine koje će vam pomoći u svakodnevnom radu s klijentima. Ako vas zanima poboljšanje komunikacije putem telefona, naš članak o Call centru za korisničku podršku može vam pružiti korisne uvide. Naučite kako odabrati najbolji pozivni centar za svoje poslovanje i poboljšati iskustvo korisnika.
Otkrijte savjete i najbolje prakse za vrhunsku korisničku službu uz pomoć društvenih medija i softvera poput LiveAgent-a. Inspirirajte se najboljim brendovima poput Google-a, Chick-fil-A, IKEA-e i Amazon-a te naučite njihove tajne uspjeha u korisničkoj podršci. Počnite poboljšavati svoju korisničku službu s besplatnim probnim periodom.