Hosted pozivni centar softversko je rješenje koje obrađuje dolazne i odlazne pozive, kao i IVR interakcije kroz jedan sustav. Sustavi hosted pozivnih centara izvrsne su alternative tradicionalnim pozivnim centrima jer su zasnovani na webu i isplativi. Nema potrebe brinuti o održavanju poslužitelja, kupnji hardvera ili instaliranju vanjskog softvera.
Zašto biste trebali koristiti hostirani pozivni centar?
Izvrsna telefonska podrška temelj je svakog uspješnog poslovanja. Iako tradicionalni pozivni centri polako zastarijevaju i zamjenjuju ih softveri pozivnog centra ili hostirani pozivni centri.
Zapravo, prema CFI grupi, 76% svih potrošača preferira telefonsku podršku u odnosu na digitalna rješenja poput e -maila, obrazaca za kontakt i društvenih mreža. Stoga je važno udovoljiti većini svojih klijenata pružanjem brzih, prilagođenih i upućenih telefonskih usluga.
Najjednostavniji i najisplativiji način za to je ulaganje u hosted softver za pozivni centar.
Kako možete koristiti hosted pozivni centar?
Pozivni centar poput LiveAgent svojim korisnicima nudi mnoštvo modernih i profesionalnih značajki pozivnog centra, uključujući:
- Dolazni pozivi
- Odlazni pozivi
- Interni pozivi
- IVR tehnologija
- Red čekanja za pozive
- Automatski povratni poziv
- Praćeni transfer
- Automatsko preusmjeravanje poziva / automatska distribucija poziva (ACD)
- Video pozivi
- Neograničene snimke poziva
- Više podržanih uređaja za pozive (uključujući i softfone)
Osim toga, mnogi hostirani pozivni centri pružaju i dodatne značajke kao što su:
- Ugrađeni CRM softver
- Multichannel ticketing
- Interna/eksterna baza znanja
- Robusno izvještavanje, analitika poziva i praćenje vremena
- I mnogo više!
Hosted pozivni centar moderna je tehnologija koja ne zahtijeva dodatnu aplikaciju treće strane za funkcioniranje. Zapravo, rješenja pozivnog centra izgrađena su kako bi povećali učinkovitost tijeka rada i uštedu troškova, pa tako uključuju sve značajke i prednosti tradicionalnog help desk softvera.
Koje su prednosti korištenja hosted pozivnih centara?
Poboljšano zadovoljstvo kupaca
Imajući dobro organiziran hosted softver za pozivni centar zajedno s IVR izbornicima i automatskim povratnim pozivima može poboljšati zadovoljstvo korisnika. Kupci žele opcije kada je u pitanju čekanje. Također žele biti obaviješteni o tome kamo su usmjereni i dobiti pomoć čak i ako osoba na koju se prebacuju nije tu da im pomogne.
Sveobuhvatno hosted call centar rješenje poput LiveAgent -a u vašem arsenalu najbolje je što možete učiniti da učinite svoje korisnike zadovoljnim.
Brže vrijeme rješavanja upita
Posjedovanje pozivnog centra s hostom koji je opremljen IVR sustavom može vam pomoći da poboljšate vrijeme rješavanja. Osnaživanjem svojih klijenata da odaberu s kojim odjelom žele razgovarati, eliminirate posrednika koji obično podigne slušalicu, sasluša što klijent treba i tek onda usmjerava pozivatelja do odgovarajućeg odjela ili predstavnika.
Velike uštede
Hosted pozivni centri koštaju djelić cijene tradicionalnog pozivnog centra. Jedino što morate platiti je mjesečna pretplata i vaš VOIP telefonski broj. Plaćate samo za korištenje u stvarnom vremenu. Ne postoje dodatne naknade po minuti niti skrivene naknade.
Osim toga, nema potrebe plaćati najam, skupi hardver, električnu energiju i drugo. Pozivnom centru se također može pristupiti s bilo kojeg računala ili pametnog telefona s pristupom internetu.
Poboljšana učinkovitost kupaca
Hosted call centri poput LiveAgent opremljeni su dodatnim značajkama i integracijama koje mogu poboljšati učinkovitost agenta. Budući kako vaši agenti mogu pristupiti svim korisničkim podacima sa svog sučelja, neće morati gubiti vrijeme na traženje prošlih razgovora, podataka za kontakt i sl.
Veća fleksibilnost
Hosted call centri pružaju vašim agentima slobodu i fleksibilnost. Rad od kuće ili na daljinu potpuno je izvediva opcija. Vaši agenti više neće morati sjediti u uredu ili ispred računala. Ne moraju čak ni imati određeni uređaj. Oni jednostavno mogu proslijediti pozive na svoje osobne uređaje i odgovarati na pozive u pokretu. Ne zvuči li to sjajno?
Kako možete postaviti hostirani pozivni centar u LiveAgentu?
LiveAgent-ov hosted pozivni centar može biti postavljen u nekoliko minuta
1. Prijavite se na svoj LiveAgent račun i kliknite Call
2. Kliknite Brojevi
3. Pritisnite narančasti gumb Kreiraj
4. Odaberite VOIP davatelja (VOIP davatelja od kojeg ste kupili svoj telefonski broj)
5. Unesite ime (može biti bilo što, služi kako biste se sjetili koji je to broj)
6. Odaberite odjel u koji će se preusmjeravati dolazni pozivi na ovaj telefonski broj
7. Unesite prefiks za odlazne pozive
8. Potvrdite okvir Snimi pozive ako želite snimiti sve dolazne/odlazne pozive s ovog telefonskog broja
9. Upišite svoje vjerodajnice od svog VOIP davatelja (ime hosta, korisničko ime, lozinka)
10. Kliknite Dodaj
Ako je telefonski broj uspješno dodan i aktivan, pored njega će biti zelena točka.
11. Zatim kliknite gumb Uredi, a zatim IVR.
Postavite svoje IVR/poruke dobrodošlice pomoću ovog vodiča IVR (poruke dobrodošlice/offline poruke).
12. Kada završite s postavljanjem IVR -a, kliknite Konfiguracija
13. Kliknite Poziv
14. Kliknite Postavke
15. Promijenite postavke prema svojim željama i kliknite Spremi
16. Pomoću ovog vodiča dodajte hardverske i softverske telefone na ekranu Uređaji
17. Zatim proslijedite ovaj vodič svojim agentima kako bi mogli postaviti željene uređaje za odgovaranje na pozive
Kako to izgleda/funkcionira u praksi?
LiveAgent-ov hosted pozivni centar fleksibilan je, skalabilan i može mu se pristupiti s bilo kojeg računala ili telefona s pristupom internetu. Može ga koristiti više korisnika odjednom i prilagoditi ga vašim poslovnim potrebama. Sustav je pristupačan, jednostavan za korištenje i ima pouzdano vrijeme rada. Kako to funkcionira provjerite u videu ispod.
Don't wait any longer to improve your customer support.
Try LiveAgent's hosted call center solution today and see the difference it can make for your business!
Pogledajte video o hostiranom pozivnom centru
Softver hostiranog pozivnog centra i softver službe za pomoć LiveAgent dizajnirani su kako bi tvrtkama olakšali upravljanje odnosima s klijentima. Omogućuju tvrtkama svih veličina da iskoriste značajke pozivnog centra punog opsega, uključujući automatizirane upite, usmjeravanje poziva i CRM integraciju. Uz hostirani pozivni centar, pozivi se preusmjeravaju agentima u oblaku, tako da tvrtke mogu postaviti pozivni centar velikih razmjera bez potrebe za dodatnim hardverom ili osobljem. Softver službe za pomoć LiveAgent dizajniran je za pojednostavljenje korisničke usluge i olakšavanje agentima upravljanja upitima i pritužbama kupaca. Sa značajkama kao što su upravljanje ulaznicama, upozorenja o neodgovorenim kartama i praćenje pogrešaka, pomaže agentima i timovima da brzo i točno odrede prioritete i odgovore na upite klijenata.
Frequently Asked Questions
Što je hostirani pozivni centar?
Hostirani pozivni centar softversko je rješenje koje upravlja dolaznim i odlaznim pozivima, kao i IVR interakcijama kroz jedan sustav.
Zašto bih trebao koristiti hostirani pozivni centar?
Hostirani sustavi pozivnih centara odlična su alternativa tradicionalnim pozivnim centrima jer su web-temeljeni i isplativi. Nema potrebe brinuti se o održavanju poslužitelja, kupnji hardvera ili instaliranju vanjskog softvera.
Koje su značajke uključene u hostirani pozivni centar?
Ulazni pozivi, odlazni pozivi, interni pozivi, tehnologija IVR (Interactive Voice Response), čekanje poziva, automatski povratni pozivi, praćeni prijenosi, automatsko usmjeravanje poziva/automatska distribucija poziva (ACD), videopozivi, neograničene snimke poziva. >
Kako hostirani pozivni centar može koristiti vašem poslovanju?
Hostirani pozivni centar može poboljšati zadovoljstvo vaših klijenata, poboljšati vrijeme odgovora, poboljšati učinkovitost agenata, smanjiti režijske troškove i dati vama i vašim agentima veću fleksibilnost.
Ako ste zainteresirani za saznanje zašto biste trebali koristiti hostirani pozivni centar, posjetite naš članak koji detaljno objašnjava prednosti i benefite koje možete očekivati. Otkrijte kako vam može pomoći u poboljšanju zadovoljstva kupaca i učinkovitosti.
Zanima vas kako možete koristiti hosted pozivni centar? Saznajte korak po korak vodič o tome kako integrirati ovu uslugu u vašu tvrtku i iskoristiti optimalno sve njezine funkcionalnosti.
Provjerite koje su prednosti korištenja hosted pozivnih centara i kako vam mogu pomoći u postizanju bržeg vremena rješavanja upita i velikih ušteda. Ovaj članak također raspravlja o povećanoj fleksibilnosti koju nudi.
Ako želite saznati kako možete postaviti hostirani pozivni centar u LiveAgentu, pogledajte naš detaljni vodič. Naučite sve što trebate znati da biste pokrenuli i upravljali vašim pozivnim centrom.
Zanima vas kako to izgleda ili funkcionira u praksi? Posjetite naš članak koji pruža uvid u stvarne primjere i situacije.
Pogledajte video o hostiranom pozivnom centru kako biste bolje razumjeli kako sve funkcionira. Vizualna prezentacija može vam pomoći da steknete bolji dojam o usluzi.
Ako imate dodatnih pitanja, posjetite naš odjeljak Frequently Asked Questions. Ovdje ćete pronaći odgovore na najčešće postavljana pitanja vezana uz ovu uslugu.
Pozivni centar za dolazne pozive
Otkrijte kako pozivni centar za dolazne pozive uz LiveAgent može unaprijediti vašu korisničku podršku. Uz značajke poput IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, osigurajte personaliziranu podršku i povećajte zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno i unaprjedite učinkovitost vašeg tima!