Što je ID tiketa?
ID tiketa je referentni broj koji se sastoji od niza velikih slova i brojeva. Sastoji se od 11 znakova i u ovom je formatu XXX-XXXXX-XXX.
Svaki put kada se ID karte koristi u LiveAgentu, f.x. u bilješci ili u internom chatu, automatski se hipervezom radi vaše udobnosti. Ako je ID ulaznice A spomenut u bilješci ulaznice B, automatski se spominje i u ulaznici A.
Kako se može koristiti ID tiketa?
Jedna od ključnih prednosti korištenja alata za prodaju ulaznica je jedinstveni ID karte koji se dodjeljuje svakoj interakciji s korisnikom. Ovaj ID tiketa služi kao referentna točka za predstavnike korisničke podrške, omogućujući im da jednostavno nadziru, upravljaju i pronađu određene tikete bez traženja vašeg sustava za pomoć. Uz ID tiketa, agenti za podršku mogu učinkovito organizirati i odrediti prioritete svih dolaznih tiketa, osiguravajući da se obrade svi upiti korisnika. Ovi ID-ovi su izuzetno korisni jer eliminiraju zabunu i štede gomilu vremena agentima. Također možete postaviti automatizirana pravila za automatsko kategoriziranje i prioritizaciju ulaznica, štedeći vam vrijeme i poboljšavajući učinkovitost.
Što je tiket?
Tiket je zahtjev za uslugom podnesen od strane krajnjeg korisnika. Zahtjevi za uslugom mogu dolaziti putem raznih komunikacijskih kanala poput e-pošte, chata uživo, društvenih mreža ili čak telefona. Svaki put kad se zaprimi novi korisnički zahtjev, softver za tiketiranje automatski pretvara interakciju u korisnički tiket s ID-em.
Značajke korisničkog tiketa:
ID tiketa
Brzom identifikacijskom provjerom ulaznice odmah identificirajte upit kupca. Jednostavno dodajte informacije ili priopćite status tiketa kupcu.
Faze Tiketa
Zahvaljujući značajci koja prikazuje faze tiketa, nikada nećete zametnuti korisničke upite. Faze tiketa mogu biti prikazane kao; Otvoreno, Novo, Zatvoreno i tako dalje.
Automatizirana Distribucija Tiketa
Da biste imali učinkovitu korisničku službu, morate s pravom podijeliti broj karata, poziva, razgovora koje svaki predstavnik za kupce dobije po smjeni. Kao rezultat toga, možete spriječiti izgaranje agenta i povećati ukupnu učinkovitost. Automatizirana distribucija ulaznica omogućuje vam upravo to. Možete definirati količinu kao i pauzu koju agent treba uzeti tijekom dana.
Vlasništvo Nad Korisničkim Tiketom – Odgovornost
Imati centralizirani softver za izdavanje ulaznica za agente korisničke službe koristan je sustav iz mnogo razloga. Ne samo da možete vidjeti izvješća o učinku agenta, već također možete vidjeti koji je agent obradio koju kartu. To sprječava da više agenata radi na istom problemu klijenta. Štoviše, lako možete otkriti tko je odgovoran za određeni problem kupca. Također, ako trebate prebaciti kupca u drugi odjel, možete jednostavno prenijeti vlasništvo nad ulaznicom. Kao rezultat toga, nikada nećete čuti: “Nisam znao da je to moja odgovornost.”
Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent -Tiketiranje.
Što je softver za tiketiranje?
Softver za prodaju ulaznica je program koji koriste timovi za podršku za pojednostavljenje i upravljanje komunikacijom s korisnicima. LiveAgent je jednostavan softver za izdavanje ulaznica koji donosi jasnoću i učinkovitost korisničkoj podršci. U njemu se nalazi sva komunikacija s klijentima kao Tickets u jednom ulaznom sandučiću.
Na primjer; E-pošta, pozivi, objave na društvenim mrežama, chat uživo i više. Posjedovanje svih upita kupaca u jednom univerzalnom sandučiću za pristiglu poštu olakšava lociranje svih interakcija i podataka o klijentima.
Ostale vrhunske značajke:
- Time Rules
- Multiple ticket tabs
- Canned messages
- Split tickets
- Contact forms
- Search & Replace
- Email templates
- Internal tickets
- Notes
- Hybrid ticket stream
Da biste saznali više, pročitajte LiveAgent – Softver za tiketiranje.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
What is a ticket ID?
The ticket identifier is a reference number that consists of a sequence of numbers and uppercase letters. It consists of 11 characters and has the format: XXX-XXXXX-XXX.
What ticket IDs are used for?
The ticket ID makes it easy to find specific tickets without searching the support system. This allows you to quickly add or inform about the customer problem status. They allow you to eliminate misunderstandings and save time.
Are ticket IDs used in LiveAgent?
Ticket IDs are used in LiveAgent. Each ticket has its own individual ID. This allows you to easily find specific tickets.
Nakon što saznate sve o ID tiketa, sljedeći korak je razumijevanje zašto vam je potreban tiketni sustav. Otkrijte ključne prednosti usvajanja sustava koji organizira zahtjeve i poboljšava komunikaciju s korisnicima u članku Zašto Vam treba tiketni sustav?.
Također, možete proširiti svoje znanje o korisničkoj podršci istražujući ulogu helpdesk-a. Saznajte kako helpdesk rješava probleme poput izgubljenih tiketa i poboljšava zadovoljstvo kupaca u članku Helpdesk (objašnjeno).
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!