Što je In-app podrška?
Zadržavanje kupaca je vitalni dio svakog uspješnog poslovanja. Pomoću In-app podrške možete lakše pomoći svojim kupcima. Ne trebaju više napustiti aplikaciju da bi prijavili problem.
Ova značajka može biti posebno korisna za kupce koji koriste mobilnu aplikaciju, gdje bi u suprotnom morali napustiti aplikaciju da bi tražili način da se obrate timu za podršku vaše kompanije.
Podrška u aplikaciji pruža se gumbom za pomoć smještenim u aplikaciji, koji kupce dovodi do mnogih članaka o podršci. Za daljnju pomoć kontaktira se agent za podršku i kreira se tiket.
Frequently Asked Questions
Što je In-app podrška?
In-app podrška u aplikaciji omogućuje kupcima interakciju s timom za korisničku podršku (ili botovima) unutar same aplikacije. Najčešće je to moguće zahvaljujući komunikacijskom sučelju koje je slično načinu komuniciranja u drugim kanalima kao što su Messenger ili WhatsApp. Dakle, intuitivno je za korisnika. To omogućava korisnicima da se angažiraju u pravo vrijeme.
Kako se pobrinuti za In-app podršku?
Da bi mu se pružila podrška u aplikaciji, prije svega, tehnički, kupac mora biti u mogućnosti da lako uđe u samu aplikaciju, a zatim se obratiti timu za podršku. Trebala bi biti intuitivna i vizualno privlačna. Sa strane korisničke podrške, klijent bi trebao dobiti instantni odgovor koji će mu pomoći da riješi svoj problem. Ako je moguće, ne biste trebali prebacivati korisnika na druge kanale, već mu pomoći izravno u aplikaciji.
Zašto je In-app podrška važna?
Svakodnevno se vrijeme koje korisnici provode na mobilnim uređajima povećava, a vrijeme koje pristupaju internetu putem stolnih računala smanjuje. Sve više kupaca naručuje proizvode ili rezervira usluge putem mobilnih uređaja, zbog čega je toliko važno da aplikacije omogućuju i učinkovitu korisničku uslugu. Ne biste trebali slati klijenta na opciju e-pošte ili telefonskog poziva.
Ako želite saznati više o tome kako poboljšati korisničku podršku, pročitajte naš članak o alati za korisničku podršku. Saznajte koje alate možete koristiti da vaša podrška bude što učinkovitija. Također, možda će vas zanimati i kako izvanredna korisnička podrška može transformirati vaše poslovanje. Otkrijte što izdvaja izvanrednu podršku od prosječne. Za više informacija o chat podrška, pogledajte kako ovaj oblik podrške može povećati zadovoljstvo korisnika. Razmislite kako integracija chata može poboljšati vašu komunikaciju s korisnicima.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!