Što su informacije o kupcima?
Ime, telefonski broj, adresa e-pošte, adresa tvrtke, narudžbe i još mnogo toga. To su podaci o kupcima koje svaka tvrtka mora pohraniti kako bi pružila savršenu korisničku podršku. Tvrtke mogu pratiti različite informacije o kupcima.
Svaka tvrtka također mora znati koje su želje njenih kupaca ili na koji način može premašiti njihova očekivanja. To može povećati prodaju, prihode i povećati zadovoljstvo kupaca. Više informacija znači bolju korisničku službu i rast vašeg poslovanja.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Što su informacije o kupcima?
Informacije o kupcu su podaci koje o njemu imamo u sustavu. Obično su to ime i prezime, telefonski broj, adresa e-pošte, adresa tvrtke, povijest narudžbi itd. Ove su informacije potrebne svakoj tvrtki.
Gdje se u LiveAgentu pohranjuju informacije o kupcima?
Informacije o kupcima u LiveAgentu pohranjene su u bazi podataka unutar ploče agenta. Da biste ih provjerili, idite na odjeljak 'Kupci'. Tamo ćete pronaći sve potrebne informacije o dostupnim klijentima. Na ovaj način možete poboljšati svoju korisničku službu.
Kako osigurati informacije o kupcima?
Pohrana osjetljivih podataka o korisnicima znači da oni moraju biti pravilno osigurani. Kako biste ih dobro zaštitili, ne zaboravite prikupiti samo podatke koje stvarno trebate. Neka softver koji koristite za komunikaciju s klijentom bude ažuran - obično imaju ugrađene odgovarajuće tehnologije enkripcije. Sljedeći je korak ograničiti dostupnost korisničkih podataka samo na osobe kojima su one zaista potrebne. Svijest tima o tome kako postupati s podacima također je iznimno važna.
Ako želite naučiti više o tome kako odgovarati na pitanja vezana za vašu uslugu, pročitajte naš članak o odgovaranju na pitanja vezana za proizvod/uslugu. Ovaj članak će vam pomoći da pružite precizne i brze odgovore vašim korisnicima.
Zanima vas kako softverska podrška može poboljšati vašu korisničku uslugu? Saznajte više u našem vodiču o softverskoj podršci, gdje objašnjavamo sve što trebate znati o ovoj temi.
Ako želite saznati više o tome kako chat podrška može unaprijediti vašu komunikaciju s korisnicima, pročitajte naš članak o chat podršci. Ovdje ćete pronaći korisne savjete i najbolje prakse.
Također, istražite kako help desk oprema može unaprijediti vašu korisničku podršku. Ovaj članak pokriva sve što vam je potrebno za uspostavljanje učinkovitog help desk centra.
Uvidi u korisnike su ključni za poboljšanje korisničkog iskustva i izgradnju lojalnosti. Saznajte kako analiza podataka o klijentima može unaprijediti vaše poslovanje i marketinške strategije. Isprobajte LiveAgent besplatno i otkrijte puni potencijal korisničkih uvida za vođenje uspješnog poslovanja.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!