Što je IT tiketing sustav?
IT tiketing sustav dio je help desk-a koja vašim klijentima olakšava dobivanje pomoći, a vašim agentima brz odgovor. Kada vam klijenti mogu poslati e-poštu, razgovarati sa svojim agentima putem chata uživo ili se povezati s vašom tvrtkom putem drugog kanala – sva komunikacija pohranjena je u tiketima. IT tiketing sustav upravlja svim tiketima, tako da pomaže vašem osoblju korisničke službe da ostane organizirano i učinkovito.
Frequently Asked Questions
Što je IT tiketing sustav?
IT tiketing sustav je sustav koji organizacijama omogućuje rješavanje internih upita upravljanjem i optimizacijom procesa rješavanja problema. Agenti obrađuju pojedinačne elemente koji se nazivaju tiketima, a koji Vam omogućuju da saznate o problemu s kojim se korisnik suočava.
Kako funkcionira IT tiketing sustav?
IT ticketing sustav funkcionira stvaranjem tiketa koji bilježi interakcije s vašom podrškom ili zahtjevom za uslugu. Agent ima pristup tiketu i tako ima pristup komunikaciji u jednom kontinuiranom threadu. Na taj način, ako agent ili klijent želi otvoriti nešto što se već pojavilo u prethodnome threadu to može učiniti bez ikakvih problema. Također pomaže na lakši način vratiti se na priču.
Kako IT tiketing sustav izgleda u LiveAgentu?
LiveAgent IT tiketing sustav dostupan je na jednom panelu, baš kao i ostali alati koje nudi LiveAgent. Zahvaljujući tome, imate pristup univerzalnoj ulaznoj pošti, upiti se grupiraju u tikete, možete lako provjeriti povijest kontakata određenog klijenta i izvješća koja Vam omogućuju analizu dosadašnjih aktivnosti.
Nakon što ste saznali sve o IT tiketing sustavu, možda će vas zanimati zašto vam je potreban tiketni sustav. Otkrijte ključne prednosti usvajanja tiketnog sustava i kako on može poboljšati vaše poslovanje. Ako želite saznati više o različitim rješenjima za korisničku podršku, pogledajte softver korisničke službe. Ovdje možete pronaći detalje o najboljim softverima za korisničku službu u 2022. godini i kako oni mogu unaprijediti vaše usluge. Također, ako tražite sveobuhvatno rješenje za pomoćnu službu, istražite pretpostavljeni softver pomoćne službe. Saznajte kako ovaj softver može olakšati vašu korisničku podršku i poboljšati korisničko iskustvo. Za još dublje razumijevanje korisničke podrške, posjetite naš vodič o IT helpdesku. Ovaj članak će vam pomoći da shvatite osnovne funkcije i prednosti IT helpdeska u vašoj organizaciji.
Saznajte kako ID Tiketa u LiveAgentu omogućava brže i efikasnije rješavanje korisničkih problema. Svaki tiket ima jedinstveni ID za jednostavnu identifikaciju i upravljanje, što olakšava agentima eliminiranje konfuzije i poboljšava zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku!
Otkrijte kako IT Service Desk može poboljšati vašu komunikaciju s korisnicima i osigurati glatko rješavanje IT problema. Isprobajte LiveAgent besplatno za sveobuhvatnu podršku kroz help desk, višekanalnu platformu i napredni ticketing sustav. Pridružite se zadovoljnim korisnicima i unaprijedite svoju korisničku službu već danas!