Što je ITIL
ITIL, također poznata kao Knjižnica infrastrukture informacijske tehnologije (Information Technology Infrastructure Library), zbirka je smjernica i najboljih praksi za planiranje i pružanje upravljanja IT uslugama (ITSM). Uključuje procese, zadatke i informacije koji se mogu koristiti za stvaranje integracije sa strategijom kompanije i za postizanje velike vrijednosti. Pomaže kompanijama u upravljanju rizicima, izgradnji jakih odnosa s kupcima, poboljšanju učinkovitosti, poboljšanju konkurentnosti, smanjenju troškova i mnogo više. Također se koristi za mjerenje poboljšanja.
Frequently Asked Questions
Što znači ITIL?
ITIL ili Information Technology Infrastructure Library (Knjižnica infrastrukture informacijske tehnologije), skup je detaljnih praksi upravljanja IT uslugama koje su usmjerene na usklađivanje IT usluga s poslovnim potrebama. ITIL opisuje procese i postupke koji nisu specifični za organizaciju ili tehnologiju, ali ih organizacija može koristiti za provedbu svoje strategije, pružanje vrijednosti i održavanje minimalne razine kompetencije.
Kojih je 5 faza ITIL-a?
Pet faza ITIL-a je strategija usluge, dizajn usluge, promjena usluge, rad usluge i neprekidno poboljšanje usluge. Cilj strategije je donijeti odluku o strategiji korisničke usluge. Cilj projekta je dizajniranje novih IT usluga. Promjena je stvaranje i primjena IT usluga. Rad se odnosi na osiguravanje efektivnog i djelotvornog pružanja IT usluga. S druge strane, kontinuirano poboljšanje usluga je upotreba metoda upravljanja kvalitetom za učenje iz prethodnih uspjeha i neuspjeha.
Za što se koristi ITIL?
ITIL može donijeti koristi bilo kojoj organizaciji koja korisnicima pruža IT uslugu ili proizvod. Primarno se koristi u raznim vrstama poduzeća, od strane vlasti, sveučilišta i nevladinih organizacija. ITIL nije standard, već skup najboljih praksi, koji mogu pomoći u smanjenju troškova optimiziranjem upotrebe resursa, boljim pružanjem usluga i zadovoljstvom kupaca, kao i jačim podudaranjem IT-a i poslovnih grupa.
Ako vas zanima kako poboljšati korisničku podršku, svakako pročitajte naš članak o najboljim praksama korisničke podrške. Pronaći ćete korisne savjete i tehnike koje će vam pomoći u svakodnevnom radu. Za one koji žele saznati više o softverskim integracijama, naš vodič o predlošcima zahtjeva za integraciju pružit će vam sve potrebne informacije. Naučite kako jednostavno povezati različite aplikacije kako biste poboljšali učinkovitost. Također, ako se želite upoznati s alatima kao što je Integrately, naš članak o Integrately integraciji pruža detalje o njegovim pogodnostima i načinu korištenja. Otkrijte kako automatizirati procese i poboljšati svoje radne tijekove. Za dublje razumijevanje IT podrške, pročitajte što sve podrazumijeva IT helpdesk. Saznajte kako IT helpdesk može pomoći vašoj organizaciji u pružanju brze i učinkovite podrške korisnicima.
Saznajte kako ID Tiketa u LiveAgentu omogućava brže i efikasnije rješavanje korisničkih problema. Svaki tiket ima jedinstveni ID za jednostavnu identifikaciju i upravljanje, što olakšava agentima eliminiranje konfuzije i poboljšava zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku!
SAML (Security Assertion Markup Language) je XML otvoreni standard za siguran prijenos podataka o provjeri valjanosti između davatelja usluga i identiteta. Iako LiveAgent trenutno ne podržava SAML, planira njegovu implementaciju za centralizirano upravljanje korisnicima i jednostavniji pristup SaaS rješenjima. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite korisničku podršku!
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!