Što je izvješće o sreći?
Izvješće o sreći je izvješće koje generira tvrtka i pokazuje koliko su korisnici zadovoljni svojim proizvodima i uslugama.
Izvješće o sreći utječe ne samo u novčanom smislu već i na kvalitetu proizvoda i pruženu uslugu nakon prodaje. Često Vam se čini da nakon kupnje proizvoda primijetite kvar na proizvodu i za pomoć se obratite korisničkoj službi. Vaše iskustvo s njihovim sustavom podrške također utječe na to koliko je izvješće o sreći tvrtke dobro.
Što je izvješće o sreći tvrtke bolje, vjeruje se da se tvrtka više brine o svojim korisnicima.
Frequently Asked Questions
Što je izvješće o sreći?
Izvješće o sreći je izvješće koje pokazuje koliko su Vaši korisnici zadovoljni Vašim proizvodima i uslugama. Najčešće ga generira tvrtka na koju se izvještaj odnosi. Uzima se u obzir ne samo upotreba proizvoda i usluga, već i stupanj zadovoljstva korisničkom uslugom.
Tko bi trebao pregledati izvješće o sreći?
Izvješće o sreći bi svakako trebali pogledati zaposlenici tvrtke koja se tiče ovog izvješća. Pokazat će im koje su im snage, ali i koje su im slabosti. Ako su izvješća javna, vrijedi pročitati izvješća natjecatelja. Zahvaljujući tome, znamo što možemo nadahnuti, a što je bolje izbjegavati. Korisnici koji žele izvršiti određenu kupnju proizvoda ili usluge također mogu pročitati izvješće.
Nakon što ste pročitali sve o izvješću o sreći, možda želite saznati više o izvještajima korisničke službe. Ovi izvještaji su ključni za praćenje učinkovitosti i poboljšanje vaših usluga, a uz to, možete otkriti prednosti i primjere koji će vam pomoći da unaprijedite svoju strategiju. Osim toga, korisno je istražiti anketu o zadovoljstvu kupaca. Razumijevanje kako izraditi učinkovitu anketu može vam dati uvid u to kako vaši korisnici doživljavaju vašu uslugu, što će vam pomoći u poboljšanju zadovoljstva korisnika. Također, kako biste poboljšali interakciju na društvenim mrežama, pogledajte predloške za odgovor na pozitivnu recenziju. Korištenjem ovih predložaka, možete ojačati vezu s korisnicima i potaknuti pozitivne povratne informacije. I na kraju, istražite koncept odusevljenja kupaca. Saznajte kako možete premašiti očekivanja korisnika i stvoriti nezaboravna iskustva koja će ih potaknuti da ostanu vjerni vašem brendu.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Poboljšajte korisničku podršku uz LiveAgent! 30 dana besplatno, bez troškova postavljanja i kreditne kartice. Isprobajte odmah!