Što je jednokratna prijava?
Korištenjem jednokratne prijave možete koristiti jedan skup vjerodajnica za prijavu u dvije ili više aplikacija. Radi isto kao i vaš Google račun gdje s istim vjerodajnicama za prijavu možete pristupiti e-pošti, kalendaru, disku i drugim aplikacijama.
Jednokratna prijava koristan je element jer pruža bolje korisničko iskustvo i praktičnost. U LiveAgentu korisnici mogu koristiti SSO s drugim web aplikacijama temeljenim na PHP-u, poput WordPressa ili Magenta.
Na primjer, u WordPressu, nakon što se administrator WordPressa prijavi, on može pristupiti LiveAgent ploči za agente izravno sa svog administratorskog izbornika.
Frequently Asked Questions
Što je jednokratna prijava?
Jednokratna prijava usluga je koja omogućuje provjeru autentičnosti sesije i korisnika. Omogućuje korisniku korištenje jednog skupa vjerodajnica za prijavu (ime i lozinka) za pristup više aplikacija.
Je li jednokratna prijava sigurna?
Jednokratna prijava smanjuje mogućnost hakerskog napada. Korisnik se prijavljuje samo jednom dnevno i za to koristi jedan skup vjerodajnica. Time se poboljšava sigurnost u organizaciji. Ako za svaku aplikaciju mora unijeti zasebno korisničko ime i lozinku, to je već manje sigurno.
Pruža li LiveAgent opciju jednokratne prijave?
LiveAgent pruža mogućnost jednokratne prijave s drugim aplikacijama koje se temelje na PHP-u kao što su WordPress ili Magento.
Ako vas zanima kako Gmail integracija može poboljšati vašu korisničku podršku, preporučujemo da pročitate više o njenim prednostima i kako je povezati s LiveAgent-om. Ova integracija može vam pomoći u učinkovitijem upravljanju e-poštom i poboljšanju komunikacije s korisnicima.
Za one koji žele osigurati usklađenost s propisima, saznajte više o GDPR sukladnom softveru korisničke podrške. Ovaj članak objašnjava kako LiveAgent može pomoći u zaštiti privatnosti korisnika i osigurati usklađenost s GDPR-om.
Ako vaša agencija razmišlja o uvođenju live chat podrške, pročitajte zašto je live chat softver za agencije koristan. Otkrijte kako live chat može poboljšati komunikaciju s klijentima i povećati zadovoljstvo korisnika.
Također, ako tražite načine kako poboljšati vašu korisničku podršku kroz e-poštu, pogledajte naše besplatne probne predloške e-pošte. Ovi predlošci mogu vam pomoći da učinkovito komunicirate s korisnicima tijekom probnog razdoblja.
Na kraju, saznajte kako učinkovito uključiti korisnike uz naš vodič o uključivanju korisnika. Ovaj članak nudi savjete o tome kako najbolje koristiti live chat i druge alate kako bi korisnici dobili potrebne informacije i podršku.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Saznajte sve o GDPR-u, Općoj uredbi o zaštiti podataka, koja štiti osobne podatke građana EU i definirajte smjernice za njihovo prikupljanje i obradu. Upoznajte se s ključnim načelima GDPR-a i osigurajte usklađenost vaše web stranice s europskim propisima. Posjetite našu stranicu za besplatno savjetovanje i saznajte više!