Što je kodeks prakse?
Dajte upute članovima svoje tvrtke prema Kodeksu ponašanja. To je pisana smjernica koja bi trebala pomoći u slijeđenju etičkih načela tvrtke. Kodeks prakse naređuje kako bi vaš predstavnik korisnika trebao raditi i pružiti podršku, komunicirati s klijentima ili kako dobiti nove klijente.
Kodeksi prakse također pomažu u jamčenju sigurnosti analizom rizika, a određuju uvjete kvalitetnih usluga i proizvoda radi zaštite i brige o kupcima.
Frequently Asked Questions
Što je kodeks prakse?
Kodeks ponašanja smjernica je koja pomaže članovima tvrtke da se pridržavaju etičkih načela. Definira kako bi predstavnik korisnika trebao raditi, koji su standardi komunikacije i stjecanja novih kupaca. Također bi trebao osigurati sigurnost kroz analizu rizika i definirati uvjete za kvalitetu proizvoda i usluga.
Treba li svakom odjelu kodeks prakse?
Kodeks prakse opisuje određena ponašanja na poslu. Zakon to ne zahtijeva, ali dobro je imati kôd koji će se primjenjivati na zaposlenike. Takav će dokument definitivno olakšati rad tima, kao i provedbu i provedbu zadataka.
Koja područja bi trebao obuhvatiti kodeks prakse?
Kodeks prakse ne zamjenjuje zakone i propise. Bavi se zdravljem i sigurnošću na radu te je od pomoći u određenoj organizaciji ili odjelu. Nema takva ovlaštenja kao zakon, ali dotične osobe su njime vezane.
Ako želite saznati više o tome kako poboljšati svoju korisničku službu, svakako pročitajte članak Predlošci za politiku korisničke službe. Ovaj članak nudi korisne savjete i predloške koji vam mogu pomoći u oblikovanju učinkovite politike korisničke službe.
Za bolje razumijevanje važnosti korisničkih odnosa, posjetite stranicu Korisnički odnosi. Naučit ćete što su korisnički odnosi i kako ih možete unaprijediti kako biste poboljšali sveukupno zadovoljstvo korisnika.
Ako vas zanima kako efikasno organizirati svoje informacije, članak Predlošci za bazu znanja je idealno mjesto za početak. Ovdje ćete pronaći korake i predloške za stvaranje korisnih članaka baze znanja.
Za one koji žele poboljšati vještine svoje korisničke podrške, preporučujemo članak Obuka za korisničku podršku. Saznajte što obuka podrazumijeva i kako može poboljšati vaš tim.
Na kraju, ako želite istražiti što čini najbolju korisničku službu, svakako pročitajte članak Najbolja korisnička služba. Ovdje ćete saznati koje prakse primjenjuju najuspješnije kompanije kako bi pružile izvrsnu uslugu.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Saznajte sve o GDPR-u, Općoj uredbi o zaštiti podataka, koja štiti osobne podatke građana EU i definirajte smjernice za njihovo prikupljanje i obradu. Upoznajte se s ključnim načelima GDPR-a i osigurajte usklađenost vaše web stranice s europskim propisima. Posjetite našu stranicu za besplatno savjetovanje i saznajte više!
Najbolje prakse korisničke podrške
Otkrijte 15 najboljih praksi korisničke podrške koje će unaprijediti kvalitetu vašeg poslovanja. Naučite kako koristiti pravi softver, omogućiti jednu točku kontakta, automatizirati procese i još mnogo toga za pružanje vrhunske korisničke usluge. Posjetite stranicu i transformirajte svoju korisničku podršku danas!