Što je konkurentska prednost?
Ono što vas čini boljim od drugih tvrtki i konkurenata naziva se konkurentska prednost. Svaka tvrtka ima svoju konkurentsku prednost. To može biti niža cijena, kvalitetan proizvod, usluga ili nešto drugo. Tvrtke moraju znati koji kupci od njih kupuju proizvode ili usluge i znati kako ih mogu zadovoljiti. Usluga korisničke podrške može biti velika konkurentska prednost za svako poduzeće. Dajte svojim klijentima ono što traže svaki put i riješite njihove probleme i upite.
Frequently Asked Questions
Što je konkurentska prednost?
Konkurentna prednost su čimbenici koji utječu na proizvodnju dobara ili usluga bolje i jeftinije od konkurencije. Kao rezultat toga, tvrtka može ostvariti više prodaje i dobiti u usporedbi s konkurencijom.
Kako izgraditi konkurentsku prednost?
Izgradnja konkurentske prednosti moguća je zahvaljujući različitim čimbenicima. To uključuje: troškove i njihovu strukturu, izgradnju svijesti i prepoznatljivosti robne marke, distribucijsku mrežu proizvoda i usluga, kvalitetu ponude, kao i korisničku uslugu.
Treba li poduzeću konkurentska prednost?
Poduzeću je potrebna konkurentska prednost da bi bilo isplativo. Zahvaljujući većoj prednosti, tvrtka ima priliku za veće priznanje i povoljnije uvjete prodaje svojih proizvoda i usluga. U konačnici, to bi se trebalo pretvoriti u dobit i veću prodaju.
Ako ste zainteresirani za to kako se može poboljšati vaša korisnička služba, svakako pročitajte članak o odgovaranju na pitanja vezana za proizvod/uslugu. Ovdje ćete pronaći korisne predloške koji će vam pomoći u odgovaranju na često postavljana pitanja.
Također, vrijedi istražiti što je vrijednost za klijenta i kako je možete stvoriti. Ovaj članak objašnjava osnovne principe za kreiranje vrijednosti koju vaši klijenti zaista cijene.
Na kraju, ako se želite informirati o tome kako učinkovito odgovarati na teška pitanja putem baze znanja, posjetite naš vodič o bazi znanja i odgovaranju na teška pitanja. Saznat ćete kako riješiti potencijalne sukobe i poboljšati interakciju s korisnicima.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Saznajte kako ocjena korisničkog zadovoljstva može poboljšati vašu uslugu! LiveAgent nudi jednostavan upitnik za ocjenu učinkovitosti agenata kroz povratne informacije kupaca. Pridružite se i isprobajte besplatno kako biste unaprijedili iskustvo korisnika i postigli veće zadovoljstvo klijenata.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!