Što je korisnička interakcija?
Interakcija između tvrtke i kupca započinje kad ovaj podigne tiket. Snimljeni razgovori putem poziva, chata, tweeta ili e-pošte između kupca i tvrtke prije razrješenja tikete jednaki su broju interakcija s klijentom navedenim na listiću.
Poželjno je da se tiket riješi nakon početne komunikacije između klijenta i tvrtke kako bi se pružilo najveće zadovoljstvo kupaca.
Frequently Asked Questions
Što je korisnička interakcija?
Interakcija s klijentom odnos je s klijentom čiji je cilj zadovoljiti njegove potrebe i ispuniti njegova očekivanja. Međutim, to ne bi trebalo završiti samo na tome, već bi ga trebalo provesti i na način koji će izgraditi dugoročni odnos s klijentom.
Koji su primjeri interakcije s kupcem?
Primjera korisnička interakcija može biti onoliko koliko ima klijenata i njihovih pojedinačnih slučajeva. Općeniti primjeri su: telefonski poziv, odgovor na komentare na društvenim mrežama, kontakt e-poštom. Kao rezultat ovih interakcija, moguće je izgraditi emocionalni odnos s klijentom, koristiti povratne informacije klijenata i usredotočiti se prvenstveno na potrebe klijenta. Ostali zanimljivi primjeri su uporaba umjetne inteligencije koja može podržati akciju. Također je izuzetno važno koristiti iskren ljudski jezik.
Sprema li se korisnička interakcija u LiveAgent?
Interakcije s klijentima pohranjuju se u LiveAgent-u kako bi ih agenti mogli koristiti po potrebi. LiveAgent koristi mobilne aplikacije, hibridne tokove tiketa i pravila automatizacije koji pomažu pri automatskoj distribuciji karata.
Nakon što saznate više o korisničkoj interakciji, možda ćete htjeti istražiti kako poboljšati korisničku uslugu. Ovaj članak nudi praktične savjete za unapređenje iskustva vaših korisnika. Također, povoljno je upoznati se s trajanjima razgovora, što je ključno za razumijevanje i optimizaciju vremena provedenog u komunikaciji s korisnicima. Ako ste zainteresirani za integraciju pozivnog centra, pročitajte više o call centru za korisničku podršku. Ovaj vodič pomoći će vam odabrati pravi sustav za vaše poslovanje. Za one koji žele dodatno angažirati zajednicu, članak o forumu zajednice pruža uvid u prednosti ove platforme za korisničku podršku. Na kraju, ako vas zanima brza i efikasna komunikacija, istražite prednosti podrške za live chat. Saznajte zašto korisnici vole ovu vrstu interakcije.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!