Što je korisnički obrazac?
Izvrsna korisnička podrška povećava zadovoljstvo i vjernost kupaca. Da bismo pružili bolju podršku, potrebno je imati više informacija o korisnicima. Jedan od načina da ih dobijete je putem korisničkog obrasca. Znat ćete koliko je puta kupac prije kontaktirao tvrtku, njihove sklonosti i još mnogo toga.
Te obrasce za kupce agenti mogu ispuniti i nakon komunikacije s kupcima. Tada agenti imaju više informacija i mogu brže i bolje pomoći kupcima.
Frequently Asked Questions
Što je korisnički obrazac?
Obrazac za kupca jedan je od obrazaca koji vam daje priliku da dobijete više informacija o svojim kupcima. I klijent i agent mogu ih ispuniti nakon kontaktiranja s klijentom. Zahvaljujući tako prikupljenim informacijama, agenti imaju širu sliku o klijentu.
Kako pristupiti obrascu za kupca u LiveAgent-u?
Obrasci klijenta LiveAgent dostupni su na ploči agenta. I dostupni su agentima sa svim dostupnim ulogama. Zahvaljujući tome, agent može lako dobiti informacije o klijentu čiji se slučaj rješava.
Kako urediti korisnički obrazac u LiveAgentu?
Da biste prešli na obrasce za kupce u LiveAgentu, idite na "Konfiguracija". Tamo ćete pronaći vezu do korisničkog obrasca i možete urediti njegov obrazac i prilagoditi ga prema potrebi.
Nakon što ste pročitali o korisničkim obrascima, možda biste htjeli saznati više o alatima za korisničku podršku. Ovi alati mogu značajno olakšati interakciju s korisnicima i poboljšati njihovo iskustvo. Zatim, istražite kako call centar za korisničku podršku može unaprijediti vašu podršku kupcima. Razumijevanje funkcionalnosti call centra ključno je za pružanje brze i učinkovite pomoći. Također, ne propustite priliku za edukaciju korisničke službe. Kvalitetno osposobljeni zaposlenici su temelj uspješne korisničke službe. Ako želite saznati više o tome kako riješiti korisničke upite, provjerite članak o zahtjevima za podršku. Ova tema pokriva sve što trebate znati o upravljanju korisničkim zahtjevima. Na kraju, pročitajte o najboljoj korisničkoj službi i otkrijte kako implementirati najbolje prakse u vašem poslovanju. Dobro korisničko iskustvo može značajno utjecati na lojalnost kupaca.