Tko je korisnik?
Korisnik je osoba ili tvrtka koja kupuje proizvode ili usluge od druge tvrtke.
Poslovati nije samo prodati nešto. Tvrtke moraju brinuti o kupcima i pružiti im i izvrsnu uslugu podrške. Kupci često imaju mnogo pitanja i upita o proizvodima i uslugama. S agentima mogu komunicirati putem kanala, na pr. e-mailom, Facebook porukama ili chatom uživo. Ali nemaju pristup značajkama LiveAgent-a. Oni mogu stvoriti neke postove na forumu ili povratne informacije na korisničkom portalu.
Frequently Asked Questions
Tko je korisnik?
Korisnik je osoba ili tvrtka koja kupuje proizvode ili usluge organizacije. Korisnici su primarni fokus tvrtki koje se natječu za njegovu pažnju. U tu svrhu koriste marketinške i prodajne kampanje, promocije, programe vjernosti i poboljšavaju korisničku uslugu.
Kako zadovoljiti korisnika?
Da biste povećali zadovoljstvo kupaca, prije svega, poslušajte ih. Zahvaljujući tome znamo što vole naši kupci u načinu rada naše tvrtke, a što ne. Povratne informacije, negativne i pozitivne, trebale bi utjecati na oblikovanje aktivnosti tvrtke. Osim toga, da bi kupac bio zadovoljan, mora mu se pružiti izvrsna korisnička usluga, a također premašiti njegova očekivanja. Zahvaljujući tome, gradit ćemo odnos temeljen na povjerenju i odanosti.
Kako od korisnika zatražiti povratnu informaciju?
Ako želite pitati kupce za povratne informacije, imate nekoliko mogućnosti. Prvo, to možete učiniti na kraju razgovora koji vodite s njim, neovisno o kanalu na kojem se odvija rasprava, ili možete poslati namjenski e-mail o tom pitanju. Važno pitanje je odabrati oblik dobivanja povratnih informacija - to može biti općenito istraživanje, detaljno istraživanje ili zahtjev za komentarom. Sve ovisi o tome do kojih vas podataka zanima i u kojoj se fazi kupnje dobivaju.
Ako želite saznati više o alatima za korisničku podršku, posjetite članak Što su alati za korisničku podršku?. Ovaj članak pruža detaljan pregled različitih alata koji vam mogu pomoći poboljšati korisničku podršku. Za dublje razumijevanje upravljanja korisničkom službom, pročitajte Što je upravljanje korisničkom službom?. Ovdje ćete naučiti kako učinkovito organizirati i voditi svoju korisničku službu. Ako vas zanima kako prikupiti korisne uvide, članak Kako prikupiti uvide u korisnike? je pravo mjesto za vas. Ovaj članak objašnjava metode i alate za prikupljanje vrijednih informacija o korisnicima. Za one koji žele znati više o live chatu, članak Otkrijte najbrži live chat na tržištu nudi sveobuhvatan pregled prednosti i funkcionalnosti live chata. Naučite kako live chat može poboljšati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo korisnika.
Uvidi u korisnike su ključni za poboljšanje korisničkog iskustva i izgradnju lojalnosti. Saznajte kako analiza podataka o klijentima može unaprijediti vaše poslovanje i marketinške strategije. Isprobajte LiveAgent besplatno i otkrijte puni potencijal korisničkih uvida za vođenje uspješnog poslovanja.