Što je KPI?
Ključni pokazatelji izvedbe (KPI) su mjera u poslovnim studijama koje pomažu vlasniku ili izvršnom direktoru u praćenju njihovog poslovanja. Svako poslovno područje ima svoj kpi. U području marketinga ili korisničke usluge pokazatelji su sljedeći:
- Prosječno vrijeme čekanja; odnosno srednje vrijeme koje je potrebno prednjim linijama da odgovore na upit.
- Prosječno vrijeme rješavanja: vrijeme potrebno timu da riješi problem korisnika.
- Odljev korisnika: kada korisnici prestanu poslovati s tvrtkom.
- Ocjena zadovoljstva korisnika: mjeri sreću Vaših klijenata u kratkom vremenskom razdoblju.
Frequently Asked Questions
Što znači KPI?
KPI ili ključni pokazatelj izvedve je vrijednost koja nam pokazuje koliko učinkovito tvrtka postiže ključne poslovne ciljeve. Organizacije koriste KPI za procjenu svog uspjeha u postizanju svojih ciljeva. Zahvaljujući praćenju ovih podataka, oni znaju jesu li njihove radnje učinkovite ili ne.
Koji su primjeri KPI-a?
KPI ovise o tome što Vaša tvrtka želi nadzirati. Na primjer, u marketinškom odjelu to mogu biti: svijest o robnoj marki, angažman korisnika, marketinški kvalificirani potencijalni korisnici (MQL) i trošak kupnje korisnika (CAC), u odjelu prodaje to će biti: mjesečni porast prodaje, prosječna marža dobiti ili izvedba proizvoda. S druge strane, u SaaS-u to mogu biti: indeks likvidnosti, KPI Net Promoter Score (NPS) i KPI troškova stjecanja korisnika (CAC).
Kada koristiti KPI?
KPI koristimo kada želimo pratiti napredak postizanja određenog cilja tijekom vremena. Ciljevi se mogu mijenjati, pa tako i rezultati i napredak prema njima. Izuzetno je važno pratiti ih i utvrditi jesu li zadovoljavajući.
Ako želite unaprijediti svoju korisničku podršku, obavezno pročitajte članak o najbolje prakse. Ovaj vodič nudi ključne metrike i standarde koje bi svaki pozivni centar trebao pratiti.
Saznajte kako vam Google Analytics može pomoći u praćenju i poboljšanju korisničke usluge. Integracija s Google Analyticsom omogućuje vam detaljan uvid u ponašanje korisnika.
Zanima vas koji su ključni mjerni podaci za vašu korisničku podršku? Ovaj članak objašnjava osnovne metrike koje trebate pratiti kako biste poboljšali učinkovitost tima.
Ako želite saznati više o softveru koji vam može pomoći, pročitajte članak o pretpostavljenom softveru pomoćne službe. Ovaj vodič objašnjava što je pretpostavljeni softver i kako može olakšati rad vaše podrške.
Za brže i dosljednije odgovore u korisničkoj službi, istražite predloške korisničke službe. Naučite kako predlošci mogu uštedjeti vrijeme i smanjiti prostor za pogreške.
Uvidi u korisnike su ključni za poboljšanje korisničkog iskustva i izgradnju lojalnosti. Saznajte kako analiza podataka o klijentima može unaprijediti vaše poslovanje i marketinške strategije. Isprobajte LiveAgent besplatno i otkrijte puni potencijal korisničkih uvida za vođenje uspješnog poslovanja.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Saznajte sve o GDPR-u, Općoj uredbi o zaštiti podataka, koja štiti osobne podatke građana EU i definirajte smjernice za njihovo prikupljanje i obradu. Upoznajte se s ključnim načelima GDPR-a i osigurajte usklađenost vaše web stranice s europskim propisima. Posjetite našu stranicu za besplatno savjetovanje i saznajte više!