Što je krajnji korisnik?
Krajnji korisnici su ljudi koji su odgovorni za generiranje zahtjeva korisnika iz bilo kojeg izvora, kao što su centar za pomoć, Facebook, e-pošta itd.
Korisnici se nazivaju i krajnjim korisnicima jer proizvod koriste nakon što je razvijen i stavljen na tržište. Krajnji korisnik u smislu korisnika može biti osoba ili organizacija.
Frequently Asked Questions
Tko je krajnji korisnik?
Krajnji korisnik je osoba koja u konačnici koristi ili namjerava koristiti kupljeni proizvod ili uslugu. Krajnji korisnici razlikuju se od korisnika poput administratora sustava, administratora baza podataka, tehnoloških stručnjaka i programera jer nisu tehnički vješti. To su svi oni koji se raspituju o korisničkoj službi.
Koja je uloga krajnjeg korisnika?
Uloga krajnjih korisnika je pronaći greške ili nedostatke kojima programeri i oni sa specijalnim znanjem ne mogu ući u trag. Osim toga, krajnji korisnici dobro razumiju poboljšanja koja se mogu dodati kako bi dodali vrijednost proizvodima. Zahvaljujući tome, proizvodi i usluge mogu se razvijati, a moguće pogreške mogu se puno brže uhvatiti.
Možete li provjeriti tko je krajnji korisnik u LiveAgentu?
Da biste vidjeli tko je krajnji korisnik, možete provjeriti na ploči LiveAgent. Tamo ćete pored popisa pojedinačnih tiketa pronaći informacije o trenutnim korisnicima. Možete redovito pratiti povijest svakog korisnika. Zahvaljujući tome, u toku ste s trenutnim saldom.
Nakon što ste saznali više o krajnjem korisniku, preporučujemo da pročitate članak o korisničkom zastupniku. Ovaj članak će vam pomoći da razumijete tko je korisnički zastupnik i čime se bavi. Također, zanimljivo bi bilo istražiti kako korisnički portal može pomoći vašem poslovanju. Otkrijte sve prednosti koje donosi integracija korisničkog portala u LiveAgentu. Ako vas zanima kako se učinkovito upravlja korisničkom službom, posjetite naš vodič za upravljanje korisničkom službom. Naučit ćete ključne strategije i prakse za poboljšanje korisničkog iskustva. Za one koji žele saznati više o radu pozivnog centra, članak o call centru za korisničku podršku pruža uvid u sustave i procese koji su uključeni u učinkovito upravljanje pozivima. Na kraju, ne zaboravite provjeriti naše besplatne predloške za korisničku službu na društvenim medijima. Ovi predlošci mogu unaprijediti vašu komunikaciju s klijentima putem društvenih mreža.
Uvidi u korisnike su ključni za poboljšanje korisničkog iskustva i izgradnju lojalnosti. Saznajte kako analiza podataka o klijentima može unaprijediti vaše poslovanje i marketinške strategije. Isprobajte LiveAgent besplatno i otkrijte puni potencijal korisničkih uvida za vođenje uspješnog poslovanja.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!