Što je live support?
Live support je metoda pružanja korisničke usluge. Stvoren je za pružanje informacija, podrške i pomoći. Omogućuje korisnicima i posjetiteljima komunikaciju s timom službe za korisnike tvrtke putem live chata.
Korisnici mogu kliknuti na gumb za live chat smješten na web stranici tvrtke i mogu započeti komunikaciju. Live support uvijek zahtijeva poseban softver ili programe. Osim prozora za live chat, ove aplikacije nude i analizu nevidljivog prometa, sigurne administrativne kontrole i još mnogo toga.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija live supporta?
Live support je tehnologija koja tvrtkama omogućuje interakciju s korisnicima koji posjete multimedijske resurse organizacije. Najčešće se radi o live chatu koji je dostupan na web stranici tvrtke. U većini slučajeva vrlo je povoljno da se chat pojavljuje na većini stranica web stranice.
Treba li Vaša tvrtka live support?
Ako želite da Vaša tvrtka računa na tržište i također bilježi rast dobiti, potreban Vam je live support. Današnji potrošači zahtijevaju od poduzeća gotovo trenutnu podršku. Live support je od velike važnosti za povećanje broja konverzija. Omogućuje Vam smanjenje broja otkazivanja i napuštenih kolica.
Omogućava li LiveAgent live support?
LiveAgent omogućuje live support. Prije svega, to je moguće putem live chata, koji omogućuje komunikaciju u stvarnom vremenu. On omogućuje pravilnu konfiguraciju i mogućnost prilagodbe chata za pregled. Osim toga, klijent može da prenese datoteke, kako bi bolje vizualirao svoj problem.
Ako ste zainteresirani za razumijevanje što je točno chat podrška, svakako pročitajte naš članak koji objašnjava sve detalje. To će vam pomoći u poboljšanju korisničke usluge kroz bolji uvid u ovu vrstu komunikacije.
Razmišljate o implementaciji chat usluge u vašem poslovanju? Otkrijte najbolje prakse i kako vam LiveAgent može pomoći u tom procesu.
Za one koji se pitaju kako odabrati pravi call centar za korisničku podršku, naš članak nudi korisne smjernice i savjete. Naučite kako pružiti vrhunsko korisničko iskustvo kroz prilagođena rješenja.
Ako želite saznati više o tehničkoj podršci, naš vodič pruža sve potrebne informacije. To je ključan aspekt za poboljšanje korisničke usluge i zadovoljstva.
Za dodatne informacije o podršci za live chat, pročitajte naš članak koji pokriva sve što trebate znati. Saznajte zašto korisnici preferiraju ovaj način komunikacije i kako ga možete iskoristiti.
Discover the power of LiveAgent's Web Helpdesk, a comprehensive ticket management technology that enhances customer service with over 180 features and 40 integrations. Enjoy a 7/30-day free trial and experience seamless management of hardware, software, and user feedback—all from your web browser. Join leading companies in delivering exceptional customer support with LiveAgent's award-winning platform.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!