Što je lojalnost?
Lojalnost definira apstraktni osjećaj, koji je mjera koliko su korisnici odani ili vjerni Vašoj tvrtki ili proizvodima koje nudite. Što su lojalniji Vaši kupci, veći je prihod za Vas.
To je prije svega zato što se marketing više oslanja na usmenu predaju nego na reklamne ploče. Jeftiniji je i produktivniji.
Kako biste osigurali da Vaši korisnici ostanu lojalni Vašoj tvrtki, morat ćete odrediti prioritete za svog klijenta. Kad god dođete do promjene u Vašoj tvrtki, razmislite hoće li je Vaš klijent odobriti ili ne.
Frequently Asked Questions
Što je lojalnost?
Lojalnost prodaje je spremnost da se tvrtki vratimo mnogo puta. Klijentu se firma sviđa, ima dobro iskustvo s markom i kad mu treba proizvod iz određene industrije, odabire tu konkretnu tvrtku. Mnogo je razloga zbog kojih korisnik odlučuje odabrati određenu marku i biti joj vjeran.
Zašto je lojalnost važna?
Lojalnost korisnika je važna jer su korisnici koji su zadovoljni i spremni ponovno kupiti proizvode i usluge marke glavni generator zarade. Lojalni korisnici troše više vremena i novca na svoj omiljeni brend. Lojalnost korisnika također njeguje jak osjećaj povjerenja između robne marke i korisnika. Štoviše, zadržavanje postojećeg korisnika jeftinije je od stjecanja novog, pa je to za tvrtku profit.
Kako poboljšati lojalnost korisnika?
Da biste povećali lojalnost korisnika, pružite im proizvod koji očekuju. Važno je da bude u skladu s nalogom i da je vrijedan novca. Osim toga, možete koristiti jednostavan sustav bodova ili stvoriti opsežni program vjernosti koji će potaknuti još više kupnji. Također je dobra ideja stvoriti korisnu zajednicu za svoje klijente stvaranjem, na primjer, Facebook grupe. Izvrsna korisnička usluga također je izuzetno važna za izgradnju lojalnosti i odnosa.
Ako želite dodatno poboljšati svoje vještine u stvaranju programa lojalnosti, svakako pročitajte naš članak o predlošcima e-pošte programa lojalnosti. Otkrijte kako pravilno koristiti e-mailove kako biste zadržali svoje klijente i povećali njihovu vjernost.
Za sve koji žele podići kvalitetu korisničke službe, preporučujemo naš vodič o tome što čini najbolju korisničku službu. Ovdje ćete naučiti top prakse koje vode do izvrsne usluge i zadovoljstva klijenata.
Ako vas zanima koji alati mogu unaprijediti vašu korisničku podršku, posjetite našu stranicu o alatima za korisničku podršku. Saznajte kako tehnologija može poboljšati efikasnost i učinkovitost vaše službe za korisnike.
Za agencije koje žele unaprijediti komunikaciju s klijentima, članci o live chat softveru za agencije pružaju korisne savjete. Otkrijte zašto je live chat bolja opcija od telefona ili e-maila i kako možete integrirati ovaj alat u vaše poslovanje.
Na kraju, ako želite povećati angažman klijenata, saznajte više o angažiranju klijenata. Naučite kako stvoriti lojalne klijente kroz personalizirane strategije i povratne informacije.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Saznajte kako ocjena korisničkog zadovoljstva može poboljšati vašu uslugu! LiveAgent nudi jednostavan upitnik za ocjenu učinkovitosti agenata kroz povratne informacije kupaca. Pridružite se i isprobajte besplatno kako biste unaprijedili iskustvo korisnika i postigli veće zadovoljstvo klijenata.
Mjerenje lojalnosti kupaca (NPS)
Otkrijte kako mjerenje lojalnosti kupaca (NPS) može poboljšati vašu poslovnu strategiju! LiveAgent integrira NPS metriku s Nicereplyjem, omogućujući vam praćenje odanosti kupaca i poboljšanje timske podrške za jačanje vjernosti klijenata. Isprobajte besplatno i podignite svoj poslovni ugled na višu razinu!