Što je mjerenje lojalnosti kupaca?
Mjerenje lojalnosti kupaca je statistika koja ukazuje na lojalnost vaših kupaca. Pokazuje vam koliko je vjerojatno da će kupac preporučiti vaše usluge ili proizvode drugim ljudima. Također vam pomaže u otkrivanju kupaca koji su skloni odljevu.
Analiza mjerenja lojalnosti kupaca obično uključuje niz pitanja za identifikaciju razloga ponašanja vaših korisnika, bilo da oni aktivno promoviraju vaše proizvode ili zaostaju u tome.
Frequently Asked Questions
Što je mjerenje lojalnosti kupaca (NPS)?
Mjerenje lojalnosti kupaca (NPS) metrika je za procjenu odanosti kupaca određene tvrtke. To je alternativno mjerilo kad je riječ o povjerenju kupaca. Prema istraživanju Bain & Company, NPS može povećati prihod tvrtke.
Kako izračunati NPS?
Za izračun NPS-a oduzmite postotak kritika od postotka pohvala. Na primjer, ako vam je 50% vaših ispitanika uputilo pohvale, a 20% kritike, tada je rezultat NPS-a 30%. Što je veći postotak, to je bolje za vaše poslovanje.
Možete li izmjeriti NPS u LiveAgentu?
S LiveAgentom možete izmjeriti postotak lojalnosti kupaca. Kao korisnik, imate pristup svim alatima potrebnim za provođenje anketa i mjerenje zadovoljstva korisnika. LiveAgent nudi integraciju s Nicereplyjem. To je potpuno prilagodljiv alat za ispitivanje zadovoljstva kupaca. Pruža razne metode distribucije anketa klijentima.
Nakon što završite s čitanjem o "mjerenju lojalnosti kupaca NPS", možda biste željeli saznati više o Što je mjerenje lojalnosti kupaca?. Ovaj članak pruža dublje razumijevanje kako funkcionira NPS i zašto je važan za vaše poslovanje. Također, ako tražite načine kako poboljšati vašu korisničku podršku, članak Want to improve your customer service? može vam ponuditi korisne savjete i strategije za unapređenje odnosa s kupcima.
Zadovoljstvo korisničkom podrškom
To je mjera koja pokazuje na koji način proizvodi i usluge koje pruža tvrtka ispunjavaju ili premašuju očekivanja kupaca. Saznajte više o tome u rječniku LA.