Što su mjerni podaci?
Mjerni podaci koje se nazivaju i izvještaji su razne vrste mjerenja koje Vam mogu biti od pomoći kako biste vidjeli trenutni poredak Vašeg poslovanja. Postoje 3 glavne kategorije mjernih podataka: mjerni podaci temeljeni na vremenu, mjerni podaci napora i mjerni podaci aktivnosti agenta.
Mjerni podaci temeljeni na vremenu pružaju vam podatke poput vremena prvog odgovora, vremena čekanja podnositelja zahtjeva ili vremena pune razlučivosti. Mjerni podaci napora uključuju broj odgovora, ponovno otvorenih ili preraspodijeljenih tiketa, a mjerni podaci aktivnosti agenta odnose se na vrijeme na internetu, dostupnost i riješene tikete. Također možete stvoriti prilagođene mjerne podatke za praćenje podataka koji Vas najviše zanimaju.
Saznajte više o Mjernim podacima u LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Što su mjerni podaci?
Mjerni podaci su mjere kvantifikacije. Koriste se za procjenu, usporedbu i praćenje izvedbe ili proizvodnje. To je skupina mjernih podataka koje uprava ili analitičari redovito preispituju kako bi održali ocjene učinka, mišljenja i poslovnih strategija.
Koji su najčešći mjerni podaci korisničke podrške?
Najčešći mjerni podaci korisničke usluge su obim tiketa, što predstavlja broj obavijesti kojima se mjeri ukupan broj poziva u pomoćnom polju. Sljedeći su prosječno vrijeme rješavanja problema, prosječno vrijeme odgovora, orosječno vrijeme prvog odgovora, ocjena zadovoljstva korisnika i prosječno vrijeme korisničke usluge.
Koje mjerne podatke možete mjeriti u LiveAgent?
U LiveAgentu možete mjeriti klijente i rad agenata. Što se tiče korisnika, između ostalog možete izmjeriti ocjenu neto promotora, indeks zadovoljstva korisnika, ocjenu napora korisnika, internu ocjenu kvalitete, angažman korisnika, stopu odbijanja korisnika, stopu zadržavanja korisnika, stopu preporuke. Kada su agenti u pitanju, možemo između ostalog izmjeriti obim tiketa, broj kontakata, razinu usluge i zaostatak tiketa.
Nakon što ste saznali što su mjerni podaci, sljedeći korak je istražiti korisničke metrike za mjeriti. Ovaj članak će vam pomoći razumjeti koje metrike su ključne za poboljšanje korisničkog iskustva i učinkovitost vašeg tima. Također, otkrijte kako izvještaji o korisničkoj podršci mogu unaprijediti vašu uslugu. Saznajte koja izvješća nudi LiveAgent i kako vam mogu pomoći u praćenju i analizi performansi.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!