Što je višekanalna podrška?
Omogućite svojim kupcima širok raspon opcija da vas kontaktiraju integriranjem brojnih različitih komunikacijskih kanala.
Možete birati između širokog spektra platformi društvenih mreža poput Facebooka ili Twittera kako biste dosegli širu publiku i privukli nove potencijalne kupce.
Slično, pokušajte proširiti svoje poslovanje na više vrsta uređaja i postati lako dostupni uvijek i svugdje. Svoje poslovanje možete proširiti na mobilne telefone, pružatelje usluga e-pošte ili početi koristiti usluge chata za neposrednu vezu s korisnicima.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija višekanalne podrške?
Višekanalna podrška označava višekanalnu korisničku službu koja se provodi na više od dva različita kanala. Odnosi se na situaciju kada tvrtka nudi podršku putem raznih kanala, a kupci mogu odabrati onaj koji im je najprikladniji. Na taj način tvrtke mogu podržati korisnike na kanalu po njihovom izboru.
Koja su načela višekanalne podrške?
Postoji nekoliko pravila za rad s više kanala. Prvi je razumijevanje vaše ciljane publike. Zahvaljujući tome, znate gdje usmjeriti više predstavnika vaših potencijalnih klijenata i s čime im se obratiti. Sljedeće je planiranje usluga, a ne kanala. Važno je imati na umu cilj, a ne samo put. Još jedno pravilo je da se rijetko događa da kupac ide od točke A do točke B. Morate uzeti u obzir da kupac često skrene s odabranog puta. Naredno pravilo je da korisničko iskustvo ne poznaje granice, stoga bi jezik komunikacije cijelog branda i zaposlenika trebao biti dosljedan. Konačno, važno je isprobati različita rješenja.
Možete li pružiti višekanalnu podršku koristeći LiveAgent?
Uz LiveAgent možete pružiti višekanalnu podršku. LiveAgent je višekanalni help desk. Integrira e-poštu, chat uživo, telefon, Facebook i Twitter u jednoj aplikaciji. Zahvaljujući tome, korisnička usluga vašeg branda može se obavljati na više kanala i na visokoj razini.
Ako vas zanima kako višejezična podrška može poboljšati vašu korisničku uslugu, svakako pročitajte sve o dostupnim značajkama i jezicima koje možete koristiti. Višejezične značajke omogućuju vam prilagodbu komunikacije s korisnicima na njihovom jeziku, čime se povećava zadovoljstvo korisnika.
Za sve koji žele saznati više o različitim alatima koji mogu unaprijediti korisničku službu, naš članak o alatima za korisničku podršku objašnjava njihove prednosti i kako ih najbolje iskoristiti. Otkrijte koji su to alati i kako mogu pomoći vašem timu da bude učinkovitiji.
Ako razmišljate o uvođenju live chata kao dijela vaše strategije korisničke podrške, pročitajte naš vodič o live chatu za poduzeća. Saznajte kako live chat može poboljšati komunikaciju s korisnicima i koje su njegove prednosti u odnosu na druge oblike podrške.
Za one koji žele saznati više o najboljim praksama i prednostima korištenja chata u korisničkoj službi, naš članak o chat usluzi pruža sve potrebne informacije. Naučite kako chat može poboljšati vašu interakciju s korisnicima i zašto je koristan alat za vašu organizaciju.
Ako ste zainteresirani za optimizaciju korisničke podrške putem telefonskog sustava, pročitajte više o call centru za korisničku podršku. Otkrijte kako odabrati pravi telefonski sustav za svoje poslovanje i koje su njegove ključne prednosti.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!