Što su objedinjeni razgovori?
Objedinjeni razgovor je onaj gdje je agentu s kojim razgovarate vidljiva sva povijest vašeg korisničkog iskustva s tvrtkom. Na primjer, u slučaju da imate problema s nekim proizvodom koji ste kupili od određene tvrtke i već ste ih kontaktirali par puta kako biste riješili problem, objedinjeni razgovor može pružiti detalje vezane uz prethodne razgovore koje ste vodili s drugim agentima.
Dobro je što agent ima kompletan uvid u vaša prethodna iskustva jer u skladu s tim može odgovoriti na vaš upit; također neće morati ulaziti duboko u detalje jer su mu oni već vidljivi.
Frequently Asked Questions
Što su objedinjeni razgovori?
Objedinjeni razgovor je onaj gdje je agentu s kojim razgovarate vidljiva sva povijest vašeg korisničkog iskustva.
Jesu li objedinjeni razgovori korisni za agente iz korisničke podrške?
Objedinjeni razgovori su korisni za agente iz korisničke podrške jer pružaju dobar uvid u probleme s kojima se korisnik već susreo. Također, korisni su i za slučajeve u kojima je korisnik prijavio određeni problem, ali nije dobio nikakvu stvarnu pomoć.
Da li LiveAgent nudi opciju korištenja objedinjenih razgovora?
LiveAgent može koristiti objedinjene razgovore. Kao rezultat toga, agent ima uvid u prethodno iskustvo korisnika i neće morati ulaziti u detalje koji su mu već poznati.
Ako ste zainteresirani za daljnje istraživanje, pročitajte naš članak o trajanju razgovora. Saznajte što je vrijeme trajanja razgovora i kako ga možete mjeriti za poboljšanje korisničke podrške.
Otkrijte važnost trajanja razgovora u pozivnim centrima na LiveAgent. Naučite kako mjeriti prosječno vrijeme razgovora i rukovanja te unaprijedite korisničko iskustvo i učinkovitost agenta. Pratite ključne metrike za postizanje visoke razine zadovoljstva korisnika. Posjetite stranicu za više informacija!
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Otkrijte učinkovite predloške za email pozivnice na razgovor i poboljšajte poslovnu komunikaciju putem telefona. Optimizirajte svoje emailove, zakazujte važne sastanke i izbjegnite da vaša poruka izgubi se u neredu. Posjetite našu stranicu i unaprijedite odnose s klijentima već danas!