Što je ocjena korisničkog napora?
Jesu li vaši kupci sretni? Jesu li zadovoljni vašom uslugom i proizvodom? Možete to izmjeriti pomoću ocjene korisničkog napora – CES. To je metrika koja pokazuje kako se vaši klijenti osjećaju u pogledu napora koji moraju uložiti kako bi stupili u interakciju s vašim timom za korisničku podršku i dobili rješenje za svoj problem.
Odaberite prikladno pitanje i postavite ga svojim kupcima. Zatim izračunajte postotak ocjene korisničkog napora na temelju odgovora koje dobijete od kupaca. Postoji mnogo načina za mjerenje, npr. putem e-pošte ili upitnika.
Frequently Asked Questions
Što je ocjena korisničkog napora (CES)?
Ocjena korisničkog napora (CES) metrika je koja pokazuje kako se kupci vaše tvrtke osjećaju u pogledu napora koji moraju uložiti u interakciji s timom za korisničku podršku i pronalaženju rješenja za svoj problem. Zahvaljujući tome možete provjeriti učinkovitost svoje službe za korisnike.
Kako izračunati ocjenu korisničkog napora (CES)?
Da biste izračunali ocjenu korisničkog napora (CES), odaberite prikladno pitanje i postavite ga svojim kupcima. To se može učiniti npr. putem upitnika. Najjednostavniji način je kada kupci mogu odgovoriti na temelju skale od 1 do 10. Zatim podijelite zbroj njihovih odgovora s brojem anketiranih kupaca i dobit ćete ovaj omjer.
Kako poboljšati ocjenu korisničkog napora (CES)?
Kako biste poboljšali ocjenu korisničkog napora (CES), okupite svoje korisnike u namjenski internetski prostor. Zahvaljujući tome moći će se jednostavno povezati s korisničkom službom, kao i s drugim kupcima i stručnjacima. Druga ideja je da stvorite bazu znanja koja će vam pomoći da brzo i jednostavno riješite probleme kupaca. Treći (i najvažniji) način je učinkovita služba za korisnike, koja se može postići zahvaljujući odgovarajućem softveru.
Ako vas zanima kako ocjena korisničkog napora može poboljšati vaše iskustvo korisničke podrške, svakako pogledajte članak koji detaljno objašnjava ovaj koncept. Naučit ćete kako smanjiti napor korisnika i time povećati njihovo zadovoljstvo. Također, istražite kako ocjenjivanje agenata može unaprijediti učinkovitost vašeg tima. Ovaj članak nudi korisne savjete i besplatno probno razdoblje kako biste testirali alate u praksi.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Saznajte kako ocjena korisničkog zadovoljstva može poboljšati vašu uslugu! LiveAgent nudi jednostavan upitnik za ocjenu učinkovitosti agenata kroz povratne informacije kupaca. Pridružite se i isprobajte besplatno kako biste unaprijedili iskustvo korisnika i postigli veće zadovoljstvo klijenata.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!