Što je ocjena zadovoljstva kupaca?
Zadovoljstvo kupaca je alat koji se koristi za mjerenje je li kupac bio zadovoljan proizvodom koji je kupio ili nije.
Kupci u današnje vrijeme ostavljaju komentare na društvenim aplikacijama o tome kako je prošla njihova interakcija s proizvodom. Možda je bolje od njihovih očekivanja, samo do cilja, ili daleko ispod onoga što su očekivali. Organizacije mogu pratiti razinu zadovoljstva svojih klijenata putem telefonskih poziva ili internetskih anketa. To će im pomoći da u skladu s tim naprave promjene kako bi kupci bili zadovoljni s onim što kupuju, a tvrtka ne bi izgubila svoje kupce.
Frequently Asked Questions
Koja je definicija ocjene zadovoljstva kupaca?
Ocjena zadovoljstva kupaca je pokazatelj koji nam pokazuje stupanj lojalnosti kupaca. Tvrtke ga koriste za procjenu stupnja zadovoljstva korisnika iskustvom s datom tvrtkom (kupnja, interakcija, isporučeni proizvod ili usluga).
Kako izračunati ocjenu zadovoljstva kupaca?
Ako želite mjeriti ocjenu zadovoljstva korisnika, morat ćete svojim klijentima poslati kratak upitnik i oni će moći odgovoriti na pitanje o ocjeni usluge, poput 'Kako biste ocijenili uslugu / proizvod koji ste primili?' Kupci bi trebali odgovoriti na skali od 1 do 5, pri čemu je 1 vrlo nezadovoljan, a 5 vrlo zadovoljan. Međutim, ako trebate proširiti svoju anketu, možete koristiti i ljestvicu od 10 bodova.
Možete li mjeriti ocjenu zadovoljstva korisnika pomoću LiveAgent-a?
Korisnici LiveAgent-a mogu mjeriti zadovoljstvo kupaca pomoću nativne integracije s Nicereply-om. To je alat za ispitivanje zadovoljstva kupaca. Integracija pruža predložak ankete koji se vašoj bazi kupaca može poslati e-poštom, ugraditi vezu ankete u vaš potpis e-pošte ili putem chata uživo.
Nakon što ste se upoznali s ocjenom zadovoljstva kupaca, možda biste željeli istražiti kako anketa o zadovoljstvu kupaca može poboljšati vaše poslovanje. Ovaj članak objašnjava što sve treba sadržavati anketa o zadovoljstvu korisnika i kako je kreirati.
Ako vas zanima kako oduševiti svoje klijente, pročitajte članak o odusevljenju kupaca. On nudi korisne savjete za povećanje korisničkog zadovoljstva.
Za one koji žele razumjeti važnost zastupanja klijenata, članak o zastupanju klijenata pruža korisne informacije o ulogama i prednostima zastupnika za klijente. Također, sadrži savjete o tome kako potaći zastupništvo klijenata.
Istražite alate za korisničku podršku kako biste saznali kako vam mogu pomoći u poboljšanju korisničkog iskustva. Ovaj članak objašnjava različite vrste alata i njihove koristi.
Ako razmišljate o uspostavljanju vlastitog pozivnog centra, članak o call centru za korisničku podršku može vam biti od pomoći. Ovdje ćete saznati što su telefonski sustavi pozivnog centra i kako ih odabrati za svoje poslovanje.
Na kraju, za bolje razumijevanje performansi vaših agenata, pročitajte članak o ocjenjivanju agenata. Ovaj članak nudi pregled ocjena i resursa baze znanja koji vam mogu pomoći.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Saznajte kako ocjena korisničkog zadovoljstva može poboljšati vašu uslugu! LiveAgent nudi jednostavan upitnik za ocjenu učinkovitosti agenata kroz povratne informacije kupaca. Pridružite se i isprobajte besplatno kako biste unaprijedili iskustvo korisnika i postigli veće zadovoljstvo klijenata.
Mjerenje lojalnosti kupaca (NPS)
Otkrijte kako mjerenje lojalnosti kupaca (NPS) može poboljšati vašu poslovnu strategiju! LiveAgent integrira NPS metriku s Nicereplyjem, omogućujući vam praćenje odanosti kupaca i poboljšanje timske podrške za jačanje vjernosti klijenata. Isprobajte besplatno i podignite svoj poslovni ugled na višu razinu!