Što su odlazni pozivi?
Odlazni poziv je vrsta telefonske interakcije koju inicira agent pozivnog centra. Ove pozivi prema klijentima obično upućuju članovi prodajnog tima ili predstavnici korisničke službe.
Prodajni timovi iniciraju cold calling prema novim potencijalnim klijentima koji nemaju prethodnih poveznica s kompanijom. Ovi odlazni prodajni pozivi su vrlo korisni kada je u pitanju generiranje novih klijenata i širenje kontakt liste poduzeća.
Strategije za uspješnije odlazne pozive
U nastavku možete naći nekoliko strategija koje će vam pomoći da podignete odlazne pozive na višu razinu.
Uvijek budite u skladu sa zakonom
Različita mjesta imaju različite pravne zahtjeve za rad kontakt centra. Pobrinite se da temeljito razumijete zakone i regulacije koji su na snazi na vašoj lokaciji.
Ako nemate odvjetnika u poduzeću, možete unajmiti kompaniju da pregleda sve zakone koji se primjenjuju na vas. Budite posebno oprezni kada je u pitanju rukovanje s informacijama o klijentima i njihova pohrana. Curenje podataka može uništiti vaš ugled, kao i vaše cijelo poduzeće.
Implementirajte softver za upravljanje pozivnim centrom za odlazne pozive
Nemojte podcijeniti važnost pouzdanog softvera za pozivni centar koji ima odlične mogućnosti za odlazne pozive.
Helpdesk softver kao što je LiveAgent omogućuje postavljanje pozivnog centra za odlazne pozive kao dijela vaših ključnih poslovnih operacija. Ne samo da daje način da vaši agenti kontaktiraju potencijalne klijente, nego vam i omogućuje da kasnije proučavate interakcije s klijentima i dalje poboljšate svoje KPI. U slučaju da već koristite drugo softversko rješenje kao što je CallHub ili CallPage, LiveAgent podržava migraciju podataka sa tih i velikog broja drugih platformi.
Nadalje, možete zapisati sve važne podatke o klijentima u integrirani CRM, tako da vaši agenti mogu pružati odlično korisničko iskustvo svaki put.
Trenirajte vaše zaposlenike
Nitko ne želi dobiti poziv od osobe koja je nervozna, iritirana ili općenito teška za razgovor. Pobrinite se da su članovi vašeg tima kontakt centra dobro obučeni i spremni za razgovor s klijentima, neovisno o situaciji.
Postoji više načina za obuku vašeg osoblja. Koji ćete izabrati ovisi od veličine vašeg kontakt centra, koliko agenata imate i vrste klijenata s kojima obično razgovaraju.
Ovo su neki od načina na koje možete obučiti vaše osoblje pozivnog centra:
postavite redovne trening sesije – Mogu ih voditi vanjski profesionalci ili iskusniji zaposlenici vaše kompanije.
držite seminare – Neka vaši agenti budu u tijeku novih praksi i tehnologija koje nadolaze.
analizirajte snimke poziva – Helpdesk softver kao što je LiveAgent vam omogućava proučavanje snimki prethodnih poziva klijenata. Možete ih koristiti kako bi naučili svoje zaposlenike o dobrim i lošim praksama korisničke službe.
koristite skripte za pozive – Planiranje poziva je ključno i skripte se trebaju pažljivo razvijati. Ne želite da vaši agenti korisničke službe ili prodajni predstavnici zvuče kruto i neprirodno.
Analizirajte i poboljšajte svoje KPI
Trebate neprestano pratiti i ažurirati svoje KPI i ciljeve koje postavljate za svoje poslovanje. Neki od KPI na koje trebate obratiti pažnju su:
- stopa povezanosti
prosječno vrijeme rješavanja
- stopa rješavanja u prvom pozivu
stopa konverzije
- zauzetost
- ocjene kvalitete
- stopa napuštanja
Ovi KPI će vam omogućiti mjerenje stopa uspjeha vašeg centra za odlazne pozive. Oni će vam također pružiti podatke koje možete koristiti za prilagodbu svojih poslovnih operacija. Na primjer, možete shvatiti zašto vaš pozivni centar nema koristi od automatskih pozivača ili prediktivnih pozivača, ali su značajke poput IVR i automatskog ponovnog pozivanja korisne. Dakle, možete bolje alocirati svoj proračun i držati stvari pod kontrolom.
Make outbound calls with LiveAgent
LiveAgent is a fully-featured call center software with both inbound and outbound capabilities. Get started with our free trial and set up your digital call center today!
Frequently Asked Questions
Što su odlazni pozivi i koje vrste postoje?
Odlazni pozivi su one telefonske interakcije koje agenti centra za odlazne pozive iniciraju prema klijentima. Vrste odlaznih poziva uključuju telemarketing i cold calling, prikupljanje sredstava, pozive korisničke službe, marketinško istraživanje, marketinške pozive, ankete korisnika, popratne pozive poslije prodaje i slično.
Znači li odlazni poziv da ste vi zvali?
Da. Kod odlaznog poziva, pozivatelj inicira kontakt s primateljem.
Kako rješavati odlazne pozive putem LiveAgent-a?
LiveAgent helpdesk softver vam omogućuje postavljanje vlastitog pozivnog centra za odlazne pozive. Ako vas zanima pružanje izvrsne korisničke usluge vašim klijentima možete biti izravni i upoznati se s LiveAgent-om prijavom na 30-dnevnu besplatnu probu ili možete zakazati demo poziv sa članom prodajnog tima.
Kako učiniti odlazne pozive efikasnima?
To možete učiniti tako da osigurate da vaši agenti centra za odlazne pozive imaju izvrsnu komunikaciju s klijentima - da su uljudni, poštuju vrijeme klijenta i čine da se klijent osjeća cijenjenim. Nadalje, uvijek zakažite i popratne pozive u slučaju da klijent ima više pitanja, nije siguran o nečemu i slično. To vam omogućuje gradnju snažnih i dugotrajnih veza s klijentima.
Nakon što ste saznali više o odlaznim pozivima, sljedeći korak može biti istraživanje što su odlazni pozivi. Ovdje ćete pronaći strategije za uspješno vođenje poziva i savjete kako poboljšati ključne pokazatelje uspješnosti (KPI). Također, možete saznati više o tome što je pozivni centar za odlazne pozive, uključujući njegove prednosti i izazove s kojima se suočava. Ovaj članak pruža uvid u značajke koje nudi LiveAgent za upravljanje odlaznim pozivima.
Otkrijte kako učinkovito upravljati količinom poziva u vašem pozivnom centru s LiveAgent-om. Naučite prepoznati veliku glasnoću poziva i primijeniti strategije poput dodatnih servisnih kanala i resursa za samoposluživanje. Optimizirajte svoje operacije kako biste smanjili troškove i povećali zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno!"
Pozivni centar za dolazne pozive
Otkrijte kako pozivni centar za dolazne pozive uz LiveAgent može unaprijediti vašu korisničku podršku. Uz značajke poput IVR-a i pametnog usmjeravanja poziva, osigurajte personaliziranu podršku i povećajte zadovoljstvo korisnika. Isprobajte besplatno i unaprjedite učinkovitost vašeg tima!
Efikasan softver za odlazne pozive
Poboljšajte svoju prodaju i marketinške kampanje uz LiveAgent softver za odlazne pozive s ugrađenim CRM-om. Isprobajte besplatno 14 dana bez troškova postavljanja i uživajte u korisničkoj podršci 24/7. Proaktivno kontaktirajte klijente, optimizirajte interakcije i povećajte prodajne mogućnosti s najboljim rješenjem za pozivni centar u 2022. godine.