Što je odljev?
Do odljeva dolazi kad kupac prekine pretplatu na vašu tvrtku i prestane koristiti vaše proizvode ili usluge. Odbijanje se također naziva odljevom kupaca. Postoje mnogi problemi koji povećavaju stopu odljeva kupaca. Jedan od njih je loša korisnička usluga.
Uzmite sve kupce koje izgubite tijekom određenog vremena i podijelite ovaj broj sa zbrojem kupaca koje ste imali na početku odabranog vremenskog razdoblja. Na ovaj način možete izračunati stopu odljeva kupaca.
Bolje je zadržati svoje kupce i brinuti o njima. Jedan od načina da to i postignete je pružanjem izvrsne korisničke usluge pomoću LiveAgenta.
Frequently Asked Questions
Što je odljev?
Stopa odljeva indeks je koji pokazuje koliko nas je kupaca napustilo u određenom razdoblju. Pokazuje nam koliko je vrijedan proizvod koji nudite i kako možete zadržati kupce uz svoj brand.
Kako izračunati odljev?
Za izračun stope odljeva oduzmite broj kupaca koji su s vama na kraju mjeseca od broja kupaca na neki određeni dan (npr. početkom mjeseca). Tada dobiveni broj treba podijeliti s prvim brojem kupaca i dobivamo postotak koji je stopa odljeva. Na primjer: (1000-200) / 1000 = 80% stope odljeva
Što tvrtka može učiniti kako bi smanjila odljev?
Kako bi smanjila odljev, tvrtka bi trebala nastaviti analizirati zašto dolazi do rezignacije. Na primjer, kontaktiranje kupaca koji se žele odmaknuti od branda može pomoći. Tada dobivamo dvije stvari – priliku zadržati kupca i znanje o razlogu odlaska. Edukacija kupca također je iznimno važna. Povezana je, na primjer, s činjenicom da kupac zna kome se obratiti u slučaju problema. Što još možete poboljšati? Svakako korisničku uslugu, čija razina ima ogroman utjecaj na pristup kupca, kao i pružanje profita kupcima koji su uz vaš brand i vjerni su mu.
Nakon što ste saznali sve o "odljevu kupaca", možda biste željeli istražiti razliku između dolaznih i odlaznih pozivnih centara. Ovaj članak objašnjava ključne metrike koje trebate pratiti za učinkovito upravljanje pozivnim centrom.
Također, razmislite o tome kako softverska podrška može unaprijediti vašu korisničku podršku. Ovdje ćete pronaći odgovore na često postavljana pitanja o softverskoj podršci.
Ako želite poboljšati svoju korisničku službu, istražite alate za korisničku podršku. Ovaj članak nudi uvid u različite alate koji mogu optimizirati vašu korisničku podršku i povećati zadovoljstvo kupaca.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!
Otkrijte zašto je segmentacija kupaca ključna za uspjeh vašeg poslovanja. Naučite kako podijeliti bazu kupaca u podskupine prema demografskim, geografskim, psihografskim i bihevioralnim karakteristikama. Optimizirajte marketinške kampanje, poboljšajte ponude i povećajte povrat ulaganja kroz personalizirane strategije.